Het grote ''(zomer)vakantie 2008-2009'' topic

Bedoelde de reis erheen.. zit rond de €850.. (wel met vliegtuig natuurlijk) Nu gaan we voor €480 (bus uiteraard :X) mja.. Maakt me verder niet uit eigenlijk.. Zolang er zon is, is mijn vakantie geslaagd :P

Ik wil best 370 euro betalen om met het vliegtuig te gaan. Bus en vakantie? NOOIT!

Tjah dat heb ik eingelijk ook mja.. met maten op vakantie etc.. dusja, strijk wel x over m'n hart :P

K zou over mn zak strijken en lekker later vliegen :P.

Nee... maar met de bus zou ik ook echt niet meer doen...:X.

Mijn planning:

24/7 - 30/7: 7 dagen venetie & Istrië.. (ouders zitten daar, en wip effe langs).
31/7 - 7/8: Grote villa in een buitenwijk van Blanes met 8 andere vrienden...
8/8 - 15/8: Stacaravan in de buurt van Frejus & st Tropez met 3 anderen
15/8 - 17/8: Reis terug & dagje in Parijs rondkoekeloeren...

Zou heb ik in 3 weken weer heel de middellandse zeekust bekeken.... planning voor volgend jaar: Malesie & Laos :W

nice!

en idd 24 uur in z'n k*t bus en dan ook weer lekker 24 uur terug :#

Pfff.. Ik wist van te voren dat ik het niet leuk zou vinden, maar het was echt zo ontzettend kut.. Dat doe ik dus nooit weer.. Kan ook niet slapen in de bus, wat voor mij 2 nachten (eerste nacht gingen we om 05.00 weg, dus niet geslapen voor die tijd) niet slapen inhield, ik was echt volledig naar de tering toen ik aankwam 8P

Ik ga ook met de bus naar Lloret:P heb daar ook niet echt veel zin in...

Maar ik kan gelukkig meestal in die dingen goed slapen, nu maar hopen dat mn vrienden me laten slapen:X

als ik anderen zo hoor is de bus juist knetter gezellig, keihard zuipen totdat je lam inde bus bent, dan slaap je wel toch?
mja nix voor mij, wij gaan ook elk jaar met het vliegtuig

als ik anderen zo hoor is de bus juist knetter gezellig, keihard zuipen totdat je lam inde bus bent, dan slaap je wel toch?
mja nix voor mij, wij gaan ook elk jaar met het vliegtuig

Zou je zeggen jah.. Ik heb gewoon 3 uur lang met mijn ogen dicht in de stoel gelegen/gehangen en kon gewoon echt niet slapen.. Doorzuipen was geen optie, want alle drank in de bus was op (en in de andere bus)

Zou je zeggen jah.. Ik heb gewoon 3 uur lang met mijn ogen dicht in de stoel gelegen/gehangen en kon gewoon echt niet slapen.. Doorzuipen was geen optie, want alle drank in de bus was op (en in de andere bus)

Heel herkenbaar. 1x met de bus naar Hongarije geweest. NOOIT meer.

Slapen is gewoon niet te doen in zo'n stoel.

morgen ff overleggen met 3 maatjes wat we gaan doen wat betreft zomervakantie :) zou graag met een camper beetje rondreizen maar vind ik redelijk duur (:P)

daarnaast ook nog naar barcelona met mn chick in de zomervakantie voor een weekje denkk

Vakantie geboekt.. Lloret :P whaha, ben eigenlijk anti spanje (costa), mja toch x met me maten mee.. Dus heb ff over me hart gestreken.. (zouden eerst naar mallorca gaan maar paar konden t niet betalen)

App els llores? Nog meer mensen :P? (7 aug tot 24 aug)

Zit daar van 10 tot 21 aug. ook het zelfde appartement:P

3 weken Cananda/Toronto, op een campus slapen bij een uni waar een vriend van me zit. Hoogstwaarschijnlijk ook nog 'even' naar New-York als we toch in de buurt zijn.

Back