Het grote Wintersport topic #3

Status
Not open for further replies.
Ja we gaan natuurlijk voor het feest daar ;) maar het is altijd wel fijn als je goede sneeuw heb :)

@ roel ga jij nog mee vanuit school of boek je ook zelf ?

Nee ik ga niet mee vanuit school. Lijkt me 3x niks haha.
Die gekke IVA-ballen die daar een beetje mans doen, niets voor mij iig.

Ik ga gewoon lekker met paps en mams mee:D
 
Hmm, trip O&N gaat misschien niet door.
Huisje is nog in aanbouw, maar 't sneeuwt er al, dus dat ligt voor onbepaalde tijd stil..

Wel net gehoord dat een oude bekende (Jade) reisleiding gaat doen voor Skikot in Val Thorens.
Dumdumdummmmm...! :W
 
Dat is wel het mooie van een seizoen ergens te hebben gezeten hè. Altijd mensen die weer ergens heen gaan dus mogelijkheden tot cheape wintersport tripjes. jammer dat die skipassen zo duur zijn.
 
Van 25dec t/m 1jan ben ik aan de beurt 8)

piccie erbij:
2qulor9.jpg
 
Last edited:
Denk dat ik aan het einde van de maand een nieuwe plank heb:
ride_1011_machete_157w.jpg


Ride machete 157 wide

Ben nog een beetje aan het kijken maar deze lijkt me wel relaxt.
 
Ik den kdat ik nog 1 seizoen met mn huidige plank doe. Ik merk toch wel dat ik hem te stijf vindt worden. Aan de ene kant fijn tijdens een afdaling, maar ik moet toch heel wat inspanning verrichten om een beetje te draaien en een been op te tillen ofzo.
 
Ik heb laatst deze gekocht; Nidecker Absoute Black/Lime

t4_boots-absolute-lace010.jpg


Geweldige boots!, daar betaal je dan ook 260 euries voor....
 
Ik heb ook een nieuwe jas. Jas zelf is heel dun, maar met de inritsbare bodywarmer/vest is die gewoon warm.

0728011527smarty_complete_royal-zoom.jpg



Wordt blauw de kleur van 2011 op de piste?
 
Ow crap... dat is ook verplicht in 2011 of niet :X

Ik als recreatieve piste-rauper heb liever niet zo'n ding op m'n pan eigenlijk.......
 
Ow crap... dat is ook verplicht in 2011 of niet :X

Ik als recreatieve piste-rauper heb liever niet zo'n ding op m'n pan eigenlijk.......

dacht ik eerst ook DJ, tot ik een goedpassende helm kocht (ook wegens verplichting in Frankrijk) en moet zeggen dat ik er echt totaal geen last van heb :)
lkkr warme oortjes!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top