Het grote Wintersport topic #3

Status
Not open for further replies.
Ik dacht dat het alleen in Zwitserland verplicht is.

ooh shit , echt waar? dat is idd pauper moet ik in februari dus met zon pispot gaan skieen:X


edit;
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=bHDscnYlwjc&feature=player_embedded"]YouTube - Car Prank (Out Cold)[/ame]
 
Ik heb een helm met speakers in de oren. Op zich wel relaxed, maar ik kies toch liever de muts!

Toevallig aanstaande zaterdag door het Vrouw Magazine uitgenodigd voor een fotoshoot contest. 10 heren die in het blad komen en worden verkozen tot leukste skileraar van Nederland. Ben benieuwd. In ieder geval mooie kans om reclame te maken voor het bedrijf :)
 
Ligt een beetje aan de situatie of ik helm op heb of muts. Als ik een middag het park induik heb ik toch graag me helmpje op. Als ik gewoon rustig ga cruisen op de piste liever een muts. ga ik volle vak raggen een dag doe ik ook wel een helmpje op.
 
Wintersport geboekt:D

10dagen naar Les Deux Alpes! Van 14 tot en met 23 januari. Ontzettend zin in, nu alleen nog even goed materiaal halen.
 
Deux Alpes:#

Off piste afdaling vanaf de gletsjer naar la grave is een van de mooiste afdalingen van europa (zo staat het in ieder geval bekend) als het mooi weer is + goede sneeuw zou ik zeker een gids huren en de toch maken.
 
Zoals het er naar uit ziet;

2e week januari Tigne

25 maart tot 2 april naar Zweden

30 april naar Val Thorens

:) Word dus alsnog een vette winter, ondanks mijn verplichtingen op werk :)
 
Mijn broertje gaat volgende week naar Oostenrijk om daar voor het eerst een heel seizoen snowboard lessen te geven. Ik breng hem daar heen, dus pik dan al gelijk mijn eerste weekendje sneeuw mee :D. Met kerst zoek ik hem weer een weekje op.
 
een helm kan echt heel relaxt zijn hoor. Vorig jaar heb ik em niet afgezet. was warmer dan een muts op mn kop :p

Iemand enig idee of het nou definitief verplicht is in Frankrijk? (Val Thorens) Ik lees overal wat anders eigenlijk...ik ga van 27-12 tot 2-1
 
Ik wil dit jaar graag naar scandenavie iemand die daar een mooi gebied weet of ervaring heeft? En is het een beetje te rijden? Want wil toch wel graag met de autoo
 
Ik vond het ook tijd voor nieuwe boots. Meestal negeer ik spullen van K2, maar deze boots zaten toch wel erg lekker en zien er goed uit:
k2snow_1011_ryker_white.jpg
 
Net voor de eerste keer een wintersport geboekt naar L2A..

Maar ook erachter gekomen dat het ook wel handig is om te kijken of er al een beetje sneeuw ligt voor dat je gaat boeken :+ Wat dus niet het geval is.. :D
 
Zoiets las ik ook op wintersporters.nl idd. Maar @ Wallie: Ligt eraan wanneer je gaat heh. :p Als het pas over paar weken is kan er nog van alles veranderen.

Ik zou zelf wel graag weer keer naar Oostenrijk gaan. Maar met twee man is dat echt niet te betalen. Toch maar Valtho denkik dan begin januari. Vorig jaar Belle Plagne maar was toch wel btje dood. :(

Hopelijk eind maart begin april dan nog een keertje. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top