Het grote wintersport topic.

Status
Not open for further replies.

joep

Well-Known Member
Heey allemaal,

Ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik ben gek op snowboarden. Nou hebben mijn ouders dit jaar alles in mijn handen geduwd, ik zal dus op zoek moeten naar een geschikt adres (dit houdt in: mooi skigebeid in een mooi prijsje). Misschien hebben jullie een paar goeie tips over verblijfplaatsen waar jullie zijn geweest? Ik ga trouwens in het laatste weekend van de carnavals vakantie. Ik woon in het zuiden van het land dus de reistijd zal wel meevallen, ik heb mijn oog wel op Oostenrijk, ergens in Tirol...

Alvast bedankt, ik hoor het nog wel
Mzzl
 
Advertisement - register to remove this

Ik ga dit jaar weer.. voorjaar ook.. alleen nog een nieuw board aanschaffen aangezien ik me laatste gecrashed heb in de half pipe :X mja word voor mij me 16e jaar datk ga :p

ik zit btw altijd in Flims, kanton Graubunden in Zwitserland
www.alpenarena.ch
 
Last edited:
ik ga ook weer naar frankrijk, maar als je echt voor de sport gaat kan je beter naar frankrijk of italie idd, maar apres ski moet je duidelijk echt naar oostenrijk gaan:), ik skie al vanaf m'n 3e:) t blijft vet :)
 
Zoals bijna ieder jaar ook dit jaar weer in de laatste week van het jaar naar Elsigenalp/Adelboden in Zwisterland.

Maybe in februari ook nog naar de Alpen. Eerst volgende maand nog een paar weken naar de zon.
 
Last edited:
joep said:
Alvast bedankt, ik hoor het nog wel
Mzzl

Mooiste is veel sneeuw en pistes, rustig bij de liftjes en gezellig druk tijdens de aprés ski.

(na het pilsen in de pistekroeg naar het dal skien/boarden omdat de gondels niet meer gaan, hilarisch :D )
 
Ben nu een beetje aan 't kijken om met 3 vrienden te gaan..
Heb wel wat leuks gevonden tegen een scherpe prijs :rolleyes:

Ik hoop voor een weekje met 500,- redelijk goed rond te kunnen komen..
Daarvan 230,- aan eten, drinken en misschien wat benzine.
Dus reken maar uit.. en dat voor in de kerstweek :)

Goede deal dunkt me (?)
 
BetaDriver said:
Zoals bijna ieder jaar ook dit jaar weer in de laatste week van het jaar naar Elsigenalp/Adelboden in Zwisterland.

Maybe in februari ook nog naar de Alpen. Eerst volgende maand nog een paar weken naar de zon.

ja daar kom ik ook ieder jaar...
maar dan in de voorjaarsvakantie.. t word mn 13e keer volgend jaar...
en vooral dat naar t dal skiën na t pilsen omdat de gondels al dicht zijn komt me bekend voor:D
 
Word het 12e jaar dat ik ga:)
Eerst elk jaar naar Oostenrijk, waarvan laaste jaar Kaprun. Is erg goed skieen en apres skieen daar. beetje druk alleen.
Dit jaar net als vorig jaar naar Frankrijk:)
Mooi offpiste en miss een paar snowboard lesjes:)
heb der best zin an:D
 
Klinkt allemaal heel ervaren, dit word voor mij het 3e jaar dat ik ga (snowboarden) kan ook al een beetje in de half-pipe en over grind buizen. Hebben jullie misschien vette pics van wat mooie acties?
 
Westendorf, Brixental, Oostenrijk krokusvakantie
www.westendorf.com
Vorig jaar naar Saalbach-Hinterglemm geweest ook zeker de moeite waar, super pistes alleen hele week sneeuw gehad en laatste dag pas zon das wel jammer.
 
Ik ga een week met familie naar st johann in tirol. Het is daar zo gezellig dat we daar nu voor het 7e jaar na toe gaan. Wij gaan trouwens ook altijd met de carnavals vakantie.

@ d.j. waar zit jij ergens dan, in het dal ofzo? Wij zitten op de piste zeg maar. Wel een nadeel als je wilt gaan apres-skien, want je moet s avonds die hele berg nog op, en dan ben je behoorlijk op dus :D
 
Haus Hörhager oid. Komen we al jaren :) Weet je die n00b-piste? Waar die koters altijd les krijgen ? Daar achteraan zit een bruggetje, en dan is het nog 30 meter hemelsbreed oid :W

ff kijken of ik wat pix kan vinden :)
 
Ik weet niet je pics moet posten :D ik heb een paar mooie, laat ik wel zien waar ik zelf vorig jaar ben geweest, dat was ook zeker de moeite waard.
Niet al te groot ook niet te duur, voor boarders was t te gek, funpark erbij!
 
D.J said:
Haus Hörhager oid. Komen we al jaren :) Weet je die n00b-piste? Waar die koters altijd les krijgen ? Daar achteraan zit een bruggetje, en dan is het nog 30 meter hemelsbreed oid :W

ff kijken of ik wat pix kan vinden :)

Je bedoelt dat veldje met de sleeptouwlift? Net achter die 2 persoonsstoeltjeslift en die wedstrijdpiste ofzo? De naam zegt me niks, maar op dat veldje heb ik geloof ik mijn eerste boardles gehad 8P

Wij zitten altijd in hoghfeld of hoe je het schrijft, daar bij de 3 persoonsliftjes.

Dan kom je denk ik ook wel op de penzing en de buckelpiste of niet? Is persoonlijk mijn favo iig, niet zo heel druk en 8 persoonsgondel :)
 
Dit jaar zit ik in Kitzbuhel. Ga eigenlijk bijna elke jaar ergens anders heen tot nu toe, maar wel meestal in oostenrijk.
 
Arnoud said:
Dit jaar zit ik in Kitzbuhel. Ga eigenlijk bijna elke jaar ergens anders heen tot nu toe, maar wel meestal in oostenrijk.

2jaar geleden geweest is opzich wel tof daar ! +pippi+

Deze week heeft me ma het voor feb. geboekt, ken niet wachten !! }:O
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top