Het grote Wintersport topic #3

Status
Not open for further replies.
vliegen naar Grenoble en dan met bus of taxi naar l2a geen optie?

jawel vanuit R'dam maar terug vlucht was pas 27dec.. En voor kerst willen we graag thuis zijn haha..

Maar vervoer is gelukkig al geroggelt :D!
Vannacht om 05.00 vertrekken 8)
Iemand nog tips voor in L2A?
 
Toch grappig die sneeuw hier.

163755_10150344302485694_523895693_16411165_5791096_n.jpg
 
Huh...waar is dat? Flyover @ Silverdome/Maximaplein ofzo? Maar je springt hier net vanaf dat betonblok of hoe moet ik het voor me zien? Of ist een shop en trap ik er volledig in? :D

Je kan maybe beter ff achter snowworld kijken bij mtb parcours :)
 
Als je na maximaplein doorrijd richting oosterheem is dit waar die weg op bij de n209 uitkomt.
Inderdaad op dat betonblok (van brug over de weg) staan en dan eraf springen. Moest helaas beetje naar links (kijkers rechts) springen omdat aan de rechterkant ongeveer 2 meter was om te landen en dan 2 meter recht naar beneden. Als ik hoger kon staan had je een veel diepere sprong kunnen maken:(
Morgen ook weer op pad, deze week tentamens gehad dus niet echt tijd gehad om leuke dingen te doen. Morgen schansje bouwen om over een sloot(je) heen te springen, en met een kitesurf vlieger klooien.
 
Board gaat wel al een tijdje mee ja. april 2008 gekocht toen 3 weken mee geboard in valtho, winter daarna 5 maanden l2a en vorig jaar 2 weekjes. Wel mijn enige plank op het moment, maar volgende week wss een nieuw plankje erbij.
 
In het weekend is het daar erg druk (althans toen ik er was, was het niet leuk, 15 min wachten voor een afdaling van 2 minuten).

Willingen lag wat verderop en was rustiger en ook een gondel omhoog ipv die kut sleepliftjes en stoeltjes in Winterberg.
 
Volgende week vrijdag 10 dagen les deux alpes:D. Hele outfit compleet, en ga dit jaar toch het materiaal huren. Wel expert spul, maar geen idee of het wat is. Als het boarden bevalt, koop ik in het voorjaar mijn eigen plank.

Gaan er nog meer mensen de 14de naar les deux alpes?
 
Ik ben net een weekje terug. Ga echt zo snel mogelijk weer!
Mijn broertje (snowboardleraar) woont nog een aantal maanden in Serfaus in een appartement waar ik een matras bij kan leggen, dus gratis onderdak :W
Alleen de rit, het eten en de skipas betalen dus. Kijken of ik dat financieel bij elkaar kan schrapen en dan zit ik de volgende vakantie weer in de auto richting oostenrijk :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top