Het Grote Wintersport topic #2

Status
Not open for further replies.
Mooi klote zeg! Hoe kom je eigenlijk bij zoiets?




Heeft iemand ook sites met nuttige tips of theorie voor als je de eerste keer de latten op gaat?
 
Ja, ze kunnen 't gewoon niet maken man.
2 fucking weken van te voren.
Yeah, right. Alsof ze NU pas weten dat niet alles volgeboekt zit. Iedereen boekt gvd al in de zomer, bij wijze van. :L

Ik heb al een ticket geboekt a 140e en m'n baan opgezegd hier.

Ben nu iets afgekoeld, dus ga zo maar aan m'n reply werken.
Wat denken jullie?
Ik kan toch iig 'eisen' dat ze óf m'n ticket vergoeden óf me iig 2 weken onderdak bieden, zodat ik daar nog een andere baan kan zoeken?

Heb gewoon zwaar 't vermoeden dat ze extra mensen hebben aangenomen en nu, als ze die niet nodig hebben, gewoon afwimpelen.
Aangezien ik dus ook niets van een contract heb; alleen een schriftelijke toezegging. Kan ik daar nog iets mee?

Mark, bedankt iig voor de broek - hopen dat ik 'm nog ga gebruiken. :(
 
Wat kut zeg. Echt een vage actie ook, zo van te voren. Een beetje bedrijf slikt die kostenpost gewoon, dit zijn afspraken die gemaakt zijn, moeten ze of met een alternatief komen, of het door laten gaan. Wat ze nu doen is wel erg onprofessioneel. Beetje vrouwelijk ook om op het gevoel in te spelen en shit. Ik zou iets mailen met dat je alles al geboekt is dat je langskomt desnoods om de ramen in te gooien :p
 
Wat kut zeg. Echt een vage actie ook, zo van te voren. Een beetje bedrijf slikt die kostenpost gewoon, dit zijn afspraken die gemaakt zijn, moeten ze of met een alternatief komen, of het door laten gaan. Wat ze nu doen is wel erg onprofessioneel. Beetje vrouwelijk ook om op het gevoel in te spelen en shit. Ik zou iets mailen met dat je alles al geboekt is dat je langskomt desnoods om de ramen in te gooien :p

Tsjah, ik vind dat het er nogal duidelijk staat.. Ze hebben gewoon niet genoeg boekingen om dit aantal mensen te kunnen betalen..

Dat het daarnaast erg onprofessioneel is, ben ik het volledig mee eens!
 
As the manager of the children´s department of the Ski School Arlberg, I would like to tell you that it is very difficult for me to write this letter to you.

Kom op zeg. Doet me denken aan een liefdesbrief van vroeger.
 
Mja, precies wat ik dacht.
Gister avond iig nog 'snel' en sollicitatie de deur uit gedaan, voor werk in een icebar oid; ook in St. Anton.
M'n reactie op de mail van skischool heb ik nog even achterwege gelaten, daar was ik te opgefokt voor.
Vandaag ook natuurlijk hele dag met een sagga kop rondgelopen.

Kom ik thuis, is er ineens nog/weer hoop. :!
Ik had in eerste instantie gesolliciteerd bij een boardshop.
Een vriendin van me, vriendin van 1 vd zoons van eigenaar, heeft vandaag keihard gebeld en gemailed naar die shop.
Zonder dat ik 't wist. Echt super!
Er is nu dus nog een kans dat ik daar alsnog terecht kan voor een seizoen. +ralf+
 
Ik duim met je mee man!


Over het brillen verhaal, ik had eerst een Oakley Wisdom, nu deze

Figment_White_Emblem.jpg



:love:
 
Dat is wel erg klote zeg Bjorn! Nu maar hopen dat die boardshop gaat lukken!
----
Geen dank tommy en Bjorn!
----

Ik heb weer iets nieuws :)
Misschien hebben mensen nog interesse in een beanie(muts)?
Het gaat om de onderste van het plaatje. De zandkleurige en ze zijn volledig nieuw en zitten nog in de verpakking.
http://www.snowshack.com/imagesEdp/p78489b.jpg
 
Je hebt over 5 minuten PM:)

Ik ga in April:) Laatste week van het seizoen (met koninginnendag daar, hollandse week!:winner:)
Alle keren in die periode geweest, en altijd prima te doen:)
 
Je hebt over 5 minuten PM:)

Ik ga in April:) Laatste week van het seizoen (met koninginnendag daar, hollandse week!:winner:)
Alle keren in die periode geweest, en altijd prima te doen:)

Dan zit ik daar dus ook 10 dagen lang met 60 man :D
{!24 april tot 3 mei
 
Zal wel meeten worden denk ik?:D

Ik ga met het Pentagon uit Dordrecht mee:)
Zullen ook wel weer genoeg mensen zijn:p Ik gok op zo'n 50 man ong.
 
Zal wel meeten worden denk ik?:D

Ik ga met het Pentagon uit Dordrecht mee:)
Zullen ook wel weer genoeg mensen zijn:p Ik gok op zo'n 50 man ong.

Dat word wel mooi ja :) Ik zit daar met veel ski en snowboardleraren van me werk+ wat barchickies :p
Tegen die tijd kunnen we inderdaad wel ff een plek af spreken om te meeten.

Gaan er nog meer mensen tijdens de hollandse afsluitweek (24 april t/m 3 mei) richting Val Thorens, of zitten er een heel seizoen?
 
Beanie komt mijn kant op:W

Outfit weer compleet:)

Ik ging voorgaande jaren altijd met een soort van vikinghelm de piste op:p
Incl. punten aan de zijkanten:D
 
Dit weekend wat nieuwe spulletjes aangeschaft:


Dragon DX goggle en een Barts muts
nieuwspul.jpg


Wil in Januari deze helm kopen:
tn_Gray.jpg


Iemand ervaring met de helm? Is een R.E.D. Mutiny..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top