Het Grote Wintersport topic #2

Status
Not open for further replies.
Ik duim met je mee man!


Over het brillen verhaal, ik had eerst een Oakley Wisdom, nu deze

Figment_White_Emblem.jpg



:love:

Waarom over naar een Anon?
 
Ik vind persoonlijk het model (Figment) toffer. Heb exact dezelfde die hierboven staat, samen met een Red Trace Shaun White helm (Matzwart). Prima combi, sluit goed op elkaar aan.
Om in te haken op dat helm/muts verhaal. Ik draag sinds ik hem heb, altijd een helm.

Andere vraag: Ik heb een beetje gekeken naar beginner skicursussen in NL. Onder andere de Uithof en Skidome (Rucphen). 4 lessen a 1,5 uur.
Is het hiermee te doen zodat je geen les meer nodig hebt op vakantie? Het is namelijk een afweging die ik wil maken, of skiles nemen op vakantie (met mn GF) of 4 lessen in het voor nemen in NL. Qua prijs maakt het niet heel veel uit, kost ongeveer 130 tot 160 euro en dat verwacht ik ook op de vakantiebestemming kwijt te zijn.
 
Ik vind persoonlijk het model (Figment) toffer. Heb exact dezelfde die hierboven staat, samen met een Red Trace Shaun White helm (Matzwart). Prima combi, sluit goed op elkaar aan.
Om in te haken op dat helm/muts verhaal. Ik draag sinds ik hem heb, altijd een helm.

Andere vraag: Ik heb een beetje gekeken naar beginner skicursussen in NL. Onder andere de Uithof en Skidome (Rucphen). 4 lessen a 1,5 uur.
Is het hiermee te doen zodat je geen les meer nodig hebt op vakantie? Het is namelijk een afweging die ik wil maken, of skiles nemen op vakantie (met mn GF) of 4 lessen in het voor nemen in NL. Qua prijs maakt het niet heel veel uit, kost ongeveer 130 tot 160 euro en dat verwacht ik ook op de vakantiebestemming kwijt te zijn.

Ik zou hier lessen nemen. Als je erover nadenkt is het toch een beetje zonde van je vacance... Vooral als je wel kunt boarden :p
 
Daarom. Heb ook tegen mn vriendin gezegd dat ik zeker ook ga boarden in de vakantie, alleen dat ik het skieen ook wel wil proberen. Zij heeft beiden al eens geprobeerd en vind skieen leuker. Maar moet wel les nemen om mee te komen met mij.
 
Dilemma's :p

Gewoon gaan boarden, wat je vriendin doet doet er toch niet toe? Of zijn jullie zo'n stel dat ook hetzelfde skipak koopt, of voor in de zomer twee exacte dezelfde fietsen alleen 1 herenmodel en 1 damesmodel ;)
 
:D

Zou ook lekker in NL lessen dan hoor.
Je vakantie 'verzieken' in zo'n kut klasje..

Of nog mooier, geen ski-les, je gf op vakantie in zo'n klas stoppen en zelf heerlijk door kunnen pegelen op je board. :W
 
Dat word wel mooi ja :) Ik zit daar met veel ski en snowboardleraren van me werk+ wat barchickies :pTegen die tijd kunnen we inderdaad wel ff een plek af spreken om te meeten.

Gaan er nog meer mensen tijdens de hollandse afsluitweek (24 april t/m 3 mei) richting Val Thorens, of zitten er een heel seizoen?

Zit daar ook diegene bij van bij het ijskarten? Blonde chick? Regelde van alles rond t ijskarten toen :~
 
Dilemma's :p

Gewoon gaan boarden, wat je vriendin doet doet er toch niet toe? Of zijn jullie zo'n stel dat ook hetzelfde skipak koopt, of voor in de zomer twee exacte dezelfde fietsen alleen 1 herenmodel en 1 damesmodel ;)

Nee hoor :p Wil gewoon het skieen proberen, aangezien ik het nog nooit gedaan heb. We gaan samen op vakantie, dus dan vind ik het ook wel leuk als we samen de berg af kunnen.

Hard de berg af knallen in mn eentje heb ik ook wel gezien na een paar dagen, doe het nu voornamelijk voor de gezelligheid. Helaas is mijn vriendengroep niet van de actieve qua wintersportvakanties, dus gaan we met zn 2-en.

Overigens heb ik het nooit vervelend gevonden in een (in dat geval) board klas. Altijd wel leuke dingen gedaan en als je het een beetje kunt leer je het gebied heel snel kennen.
 
jelle , je moet geen les nemen joh , wat je daar in 4 dagen leert kun je jezelf in 1 dag aanleren.

je zoekt tog zelf je eigen manier van bewegen op, zoek gewoon een blauwe piste op en ga daar eerst lekker oefenen daar leer je veel meer van dan van lessen.

als je ski's moet huren zeg dan tegen die man die je ski's afstelt dat je nog nooit geski't heb dan stelt ie ze slapper af en vallen ze sneller uit als je wel valt, scheel breuken:p
 
Ik heb genoeg mensen gezien die zichzelf het 'lesgeld' wilde besparen. Maar ik leer liever gelijk een goeie techniek dan dat ik het mezelf verkeerd aanleer.
 
Maar dat is hetp unt niet toch? Lessen neem je sowieso, alleen in het ene geval thuis, het andere geval daar. Ik zou sowieso hier in NL 1 á 2 lesjes doen. Dan heb je verder wel een punt dat het best gezellig is zon klasje, dus het is niet zo erg om daar mee de berg op te gaan. Maar echt het klungelen en vallen zou ik liever in NL doen dan. Je hebt ook van die borstelbaantjes btw, waar je al het een en ander op kan proberen.
 
Zou het lekker hier in nederland doen, heb je meer tijd om te genieten als je op vakantie bent. En je komt zoiezo al in een hogere klas als je evt ook nog op vakntie les neemt, wat ook wat leuker is denk ik.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top