10 euro is zeker niet verkeerd voor dit spul. Houd wel in de gaten dat je de "7klapper" niet uit gaat vouwen anders wordt het een soort schietlont.
Stukje heb ik uit me hoofd getypt:WFijn datje het ff opgezocht heb :W
alleen laatste klopt niet bij OF ( olen & baarle ) verkopen ze 100.000
die uit 3 delen bestaan ( heb er hier nog 4 van liggen en 1 afgestoken )
je moet ze ff "aan elkaar knopen" hier staat ook op de doos 3/1
alleen lawinepijlen onder 1.1??
zou best kunnen want ik ben aangehouden onder terroristenwet toen ofzo, blabla handgranaat netzo sterk blabla....
groter inkopen. Losse verkoop vind ik 10,- een mooie prijs.Ik kan echt niet aan lawinepijlen onder de 10 euro komen dit jaar :|
BSC was dit jaar erg makkelijk om te krijgen
Stukje heb ik uit me hoofd getypt:W
Dat van die original 100k heb je idd gelijk in jah.
Maja snap niet dat je zoiets koopt (voor 75,- was het in belgie toch?) terwijl je hier in de zwarte handel een echte 100k voor hetzelfde geld hebt.
wel snelle reactie van die site
Fireworks can't be shipping we only sell in our store in san marino.
best regards
FISHLINE & EQUUS
via 28 Luglio, 92
47893 Borgo Maggiore
Repubblica di San Marino
RSM
tel/fax: 0549/906821
ja maar daar kan je bijna niet aan komen denk ik hoor :7
Nee ik bedoel dat die weg gegooit zijn door me maMaar gebruik wel wat anders ervoor, of ik steek ze wel op de kop in de grond
en ja ik weet wat de rest zegt, ze passen ook in een prullenbakmaar dat betaal je uiteindelijk toch zelf weer
Laat gewoon stokken maken bij een doe het zelf zaak of houtfabriek oid.Nee ik bedoel dat die weg gegooit zijn door me maMaar gebruik wel wat anders ervoor, of ik steek ze wel op de kop in de grond
en ja ik weet wat de rest zegt, ze passen ook in een prullenbakmaar dat betaal je uiteindelijk toch zelf weer