Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
wel snelle reactie van die site :P
Fireworks can't be shipping we only sell in our store in san marino.
best regards

FISHLINE & EQUUS
via 28 Luglio, 92
47893 Borgo Maggiore
Repubblica di San Marino
RSM
tel/fax: 0549/906821

Hier in NL betaal je voor afname van 300+ explod (de 50 grammers) 4,50/5 p.s ongeveer gemiddelde! prijs wat ik tegen gekomen ben :)

Dus ik heb zo geen id wat je in italie zelf betaald.

Iemand die deze nitraten kent :) ? staat tekst in het pools/tjechies ofzo op

(sorry voor slechte en kleine pics)

71453846vz8.jpg

getattachmentlx3.jpg
(rechts dus)

Ze knallen harder als de thumping thunder nitraten (1.6gr) en hebben een groene vlam.

Last edited:
1.1 kan niet ;)
of kan wel maar dan zou ik er +- 100 km vanddaan blijven :P
vergelijk het maar ongeveer zo
1.4 is consumenten vuurwerk en 1.3 is belgie met kvk
1.2 is niet te krijgen?? en 1.1 is geloof ik leger spul
zal wel eerder 100.000 1/1 zijn. dat betekent dat het een hele rol is en niet 1/3 een rol bij zena die uit 3 delen bestaat

Kan iemand me vertellen wat 1.1 betekend? Ik hoorde van iemand iets over 100.000klappers 1.1 voor 40e. Of is het niks? :D

Zal wel gevarenklasse zijn :) Dat als er 1 ontploft dat de rest dan ook kan gaan ontploffen ofzo

nitraten zijn 1.4 en Explods zijn volgens mij 1.1 ?
/edit dat van haagse lijkt me logischer :)

1.1 is massa explosief.
Lawinepijlen, explod en dat soort dingen. Als er eentje ontploft, dan ontploft de rest van de doos ook en heb je een mega bom.
1.2 weet ik ook niet precies wat dit is.
1.3 zijn knallers met meer dan 2 gram sas, prof blokken en grote sierpijlen
1.4 is consumentenvuurwerk. Alles wat je dus legaal kunt kopen in Nederland en België. Ook dus de producten die in belgie met kvk te koop zijn.
Het heeft allemaal met de kruitinhoud te maken iig en tevens verpakking.

Alpeco heeft geen vergunning meer om 1.3 te verkopen ofzoiets. Of dan tenminste niet aan enkel kvk-houders. Daar was iig iets mee aan de hand.

dat 1/1 slaat, zoals Raymond al zegt, op het feit dat er 1 artikel in de doos zit.
B.v. Karton Nitraat staat op 50/20 dat betekent dat er 50 pakjes in het karton zitten en in elk pakje zitten 20 nitraten.
Karton Sierpotten staat b.v. 6/1 op dan betekent het dat er 6 potten inzitten.
Een 100.000 klapper is altijd een geheel net zoals flowerbedden vadaar dat er altijd 1/1 op die dozen staat.

Last edited:
vadaar dat er altijd 1/1 op die dozen staat.
Fijn datje het ff opgezocht heb :W
alleen laatste klopt niet bij OF ( olen & baarle ) verkopen ze 100.000
die uit 3 delen bestaan ( heb er hier nog 4 van liggen en 1 afgestoken )
je moet ze ff "aan elkaar knopen" hier staat ook op de doos 3/1
alleen lawinepijlen onder 1.1??
zou best kunnen want ik ben aangehouden onder terroristenwet toen ofzo, blabla handgranaat netzo sterk blabla....

ff over die 100.000, die uit 3 delen bestaat, heb er vorig jaar ook 1tje gehad, alleen vind ik dat 100.000 nergens op slaan, je zou het voor de grap eens na moeten tellen, denk dat je in je handen mag klappen als je de 6/7k haalt...

ff over die 100.000, die uit 3 delen bestaat, heb er vorig jaar ook 1tje gehad, alleen vind ik dat 100.000 nergens op slaan, je zou het voor de grap eens na moeten tellen, denk dat je in je handen mag klappen als je de 6/7k haalt...

Haha, de helft maar, ff quote van vuurwerkcrew:

100.000-klapper T809: (6)

Lengte: 9 - 12 meter
Gewicht: 12 kilo
Kruitinhoud: 950 gram
Prijs: €75,-
Verpakt: per stuk
Aantal kleine rotjes: 3290
Aantal dikke rotjes: 320
Aantal rotjes in eindbom: 59
Formaat doos: 56cm x 56cm x 14.5cm
KVK: Ja
Foto:
[ir]http://photos.pyroworld.nl/data/533/1313_CELEBRATION_CRACKER_100000.jpg[/ir]

Als ze dan ook ff tellen hoeveel rotjes er gemiddeld niet af gaan, heb je er tenminste nog iets aan :)

Verder boeit het met niet wat er wel of niet aanzit en hoeveel. Gewoon aansteken die rollen.

niemand ?

Uitjes zijn eigelijk al een tijdje uit de running (toch?), je hebt tegenwoordig wel de italiaanse bommen die over het algemeen als uitjes verkocht worden.

Heb je misschien een foto?

italiaanse bommen:

Medium: 38,3gram
Large: 66,1gram

verzamelingpv9.png

Links op de foto de rode en de groene
Wat moet je ervoor betalen als ik vragen mag?

hij had het over 10e p/s collega van m haalt ze uit italie iig dus mischien kan ik ook wel wat explod mee vragen :P

heb iig nog nix besteld wilde ff checken. foto heb ik niet

hij had het over 10e p/s collega van m haalt ze uit italie iig dus mischien kan ik ook wel wat explod mee vragen :P

heb iig nog nix besteld wilde ff checken. foto heb ik niet

10 euro is zeker niet verkeerd voor dit spul. Houd wel in de gaten dat je de "7klapper" niet uit gaat vouwen anders wordt het een soort schietlont.

Kijk trouwen wel is op de vuurwerk forums, daar haal ik de info ook vanaf.

Dan zijn er ook een paar leden die alle verschillende knallers verzamelen enz. Sommigen hebben echt alles wat je maar zou willen hebben. Kan evt. als er interesse is wel is wat foto's hierop zetten?

Ik kan echt niet aan lawinepijlen onder de 10 euro komen dit jaar :|
BSC was dit jaar erg makkelijk om te krijgen

Status
Not open for further replies.
Back