Handige_harry
Well-Known Member
Vreemd, de Spring Thunder 19s was zonder KvK verkrijgbaar, niet te harde knallen maar wel erg leuk..
Ik hou me aanbevolen voor leuke blokjes...
Ik hou me aanbevolen voor leuke blokjes...
Volgens mij niet meer.
was idd een erg vet blok 2 of 2,5 inch was het geloof ik.
Ik had het in me vorige post btw niet over nederlandse spullen he:X
Foto's zullen nog wel komen
Sierblokken zijn steeds lastiger te krijgen. Wel zijn er nog blokken tot 3 inch in de omloop. Maar over het algemeen zijn het de blokken tot 30mm die verkocht worden. Maar dit is uiteraad ook van goede kwaliteit en van veel verschillende merken te krijgen.
Bonbridge, tropic, jorge enz...
Ik heb zelf ook een 5tal blokjes staan namelijk de:
TB216 : 100x30mm 58sec
Description: Red tail to red coconut with crackling; green tail to green coconut with crackling; silver tail to silver coconut with crackling; yellow tail to yellow coconut with crackling; blue tail to blue coconut with crackling.
TB305: 105x30mm 48sec
Description:
1.Green comets to golden glittering burst;
2.Silver tails to coconuts;
3.Exotic yellow mines to red and blue burst; crackling mines to golden rustle polypus;
TB234: 20/30/75mm 92schots 90sec
Description: Golden crackling chrysanthemum; green comets up to red peony with coconut pistil; silver spiral tail comets; green comets to golden crackling coconuts; red comets to silver crossetts with time rain; red, green, blue, orange, violet, silver blinking big peonies; sunflowers; golden crackling chrysanthemum; titanium salute
Verder heb ik nog 2 waaiers staan van 44x30mm en uiteraad de rollen en het klein spul.
Als ik het spul op de foto kan zetten zal ik het doen, waarschijnlijk pas na oud en nieuw de foto.
Ook met mortierblokken??
Dat is dus iets anders dan Flowerbedden he
Een flowerbed is zegmaar kleine kalibers, dus die 30mm dingen die je vaak tegenkomt.
Een mortierblok is groot kaliber dus vanaf 2" ongeveer.
Daar is dus echt wel lastig aan te komen. Vroeger had je nog de 3'' en 4'' blokken, die kom ik nu nooit meer tegen eigenlijk.
Die explods zijn 6 euro... Alleen uit mijn beste italiaans opgemaakt zijn ze volgens mij niet online te bestellen http://www.fishline-equus.com/catal...d=250&osCsid=73783022b16fde823ef03a695ac56c9a
ik heb een lijstje door gekregen van wat ik kan kopen bij een vriend van me,
100.000 rollen van Horse Brand. 90,- per stuk
Bombe' rohr mortieren 7 shots 2" met afschietbuis! . 50,-
Flowerbed mortierblokken 1 tot 3" 150,-
Dit zijn de kleine broertjes van de Explod waar bijna iedereen t over heeft, deze hebben 26 gr, de 'echte' 50 gram.
De grote kosten volgens mij 12 euro per 3 in een italiaanse vw shop (staat ook online, weet alleen ff de site niet meer)
Dat kan je dus totaal niet zeggen hoeveel een handelaar winst maakt.Erg duur.
100k maakt je dealer een dikke 40-50 euro winst op
Bomberohr (is sws altijd al fixed, dus dat 'met buis' slaat nergens op) pakt ie ook dik 200-300% winst.
Blokken is verder weinig over te zeggen, moet je even vermelden welke t zijn
Volgend jaar maar is een ritje Italië doen in de zomerDit zijn de kleine broertjes van de Explod waar bijna iedereen t over heeft, deze hebben 26 gr, de 'echte' 50 gram.
De grote kosten volgens mij 12 euro per 3 in een italiaanse vw shop (staat ook online, weet alleen ff de site niet meer)