Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
das idd normale prijs..

ik heb van die silver crackers, die zijn lache joh, kleine nitraatjes ofzo maar gaan aardig hard en geven een leuke flash in het donker:P
 
is te doen vind ik.

Vooral als je je bedenkt dat de BSC moeilijk leverbaar zijn momenteel.
Inkoop ervan is aardig duur momenteel:P

Idd BSC is steeds moeilijker te krijgen , heb al meerdere "dealers" gehoord die ze al niet meer kunnen leveren :(

@ sr johan
Nitraat is 10 per pakje wel normaal, als je per 50 gaat verkopen is het natuurlijk een heel ander verhaal :)

En die 2" mortierbuis vind ik persoonlijk wel onzettend duur x| die lui pakken 250 % winst ofzo dan })
 
Mocht iemand nog wat hebben liggen en wil je geld verdienen, schroom niet om me te PM'en. Want ik ben te lui om zelf te zoeken..
 
Jammer dat alle handelaren te ver van Amsterdam af zitten.

Zijn er hier ook mensen die het grotere siervuurwerk afsteken?
De mortierblokken dus?
Op het oude FPM van een aantal jaar geleden stonden echt mooie filmpjes van blokken.
 
Jammer dat alle handelaren te ver van Amsterdam af zitten.

Zijn er hier ook mensen die het grotere siervuurwerk afsteken?
De mortierblokken dus?
Op het oude FPM van een aantal jaar geleden stonden echt mooie filmpjes van blokken.

k kom uit amsterdam XD. PM me maar, ken nog wel aan dingetjes komen.
 
Jammer dat alle handelaren te ver van Amsterdam af zitten.

Zijn er hier ook mensen die het grotere siervuurwerk afsteken?
De mortierblokken dus?
Op het oude FPM van een aantal jaar geleden stonden echt mooie filmpjes van blokken.

Sierblokken zijn steeds lastiger te krijgen. Wel zijn er nog blokken tot 3 inch in de omloop. Maar over het algemeen zijn het de blokken tot 30mm die verkocht worden. Maar dit is uiteraad ook van goede kwaliteit en van veel verschillende merken te krijgen.

Bonbridge, tropic, jorge enz...

Ik heb zelf ook een 5tal blokjes staan namelijk de:

TB216 : 100x30mm 58sec
Description: Red tail to red coconut with crackling; green tail to green coconut with crackling; silver tail to silver coconut with crackling; yellow tail to yellow coconut with crackling; blue tail to blue coconut with crackling.

TB305: 105x30mm 48sec
Description:
1.Green comets to golden glittering burst;
2.Silver tails to coconuts;
3.Exotic yellow mines to red and blue burst; crackling mines to golden rustle polypus;

TB234: 20/30/75mm 92schots 90sec
Description: Golden crackling chrysanthemum; green comets up to red peony with coconut pistil; silver spiral tail comets; green comets to golden crackling coconuts; red comets to silver crossetts with time rain; red, green, blue, orange, violet, silver blinking big peonies; sunflowers; golden crackling chrysanthemum; titanium salute

Verder heb ik nog 2 waaiers staan van 44x30mm en uiteraad de rollen en het klein spul.

Als ik het spul op de foto kan zetten zal ik het doen, waarschijnlijk pas na oud en nieuw de foto.
 
ben nog op zoek naar een 100.000 klapper, wat vlinders en nitraatmatten. de vorige jaren waren ze nog wel makkelijk te vinden maar nu is het nix :|

hoop dat ik er nog aan kan komen:D

PM kan altijd...

OJA ik ben er dus niet op uit dat ik alleen kom vragen.
heb zelf al genoeg behalve bovenstaande spullen.

Lator:W
 
Last edited:
Jammer dat alle handelaren te ver van Amsterdam af zitten.

Zijn er hier ook mensen die het grotere siervuurwerk afsteken?
De mortierblokken dus?
Op het oude FPM van een aantal jaar geleden stonden echt mooie filmpjes van blokken.
Kan er jammer genoeg niet aan komen.
Heb wel de normale flowerbedden van 30mm.
Denk dat ik er dit jaar totaal een stuk of 6-7 ga halen...
 
Zelfs de Springthunder van Alpeco is qua knal al leuker dan wat ze hier in Nederland verkopen..,
Blitzknall mag hier nog steeds niet..

Mixed Emotions met op het eind een aantal titan salutes was een leuk blok, weet niet eens of die nog bestaat..
 
Volgens mij niet meer.

was idd een erg vet blok:D 2 of 2,5 inch was het geloof ik.

Ik had het in me vorige post btw niet over nederlandse spullen he:X
Foto's zullen nog wel komen;)
 
Ben benieuwd naar de foto's.

Bestaan de springthunder, flashing thunder fanshaped blokken nog?

Ja ik weet het, allemaal Alpeco/Bonbridge blokken, maar ik ben gek op de knal blokken.
De sierblokken zullen best mooi zijn, maar ik vind de knal (icm een flits) de mooiste.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top