Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
ik laat ze wel lekker in de straat knallen :D verzin wel ff een manier om ze vast te zetten zodat ze niet in 1 keer de straat door vliegen :P

Ik heb net een aanbieding gekregen om Achtungs te kopen, als ik 48 pakjes van 5 afneem betaal ik 6 euro per 5. Ik vraag me af of dit veel is, want ze gaan iets harder als BSC heb ik horen zeggen, heb ze zelf dus ook nog nooit gehad.

Ook krijg ik morgenavond een kartonnetje met 30 Cobra TT's, ik weet niet of iemand hier bekend mee is maar ik heb horen zeggen dat ze een stuk harder gaan als Italiaanse Bommen/Explods enzo dus eerst een kartonnetje proberen, iemand die mij hier meer over kan vertellen?

Cobra 6 gaat vergelijkbaar met een Explod, onwijs hard dus, zeker zo hard als ita, mss wel harder.

Cobra TT lijkt kwa uiterlijk wel op een ita, maar knalt minder.

Ik heb net een aanbieding gekregen om Achtungs te kopen, als ik 48 pakjes van 5 afneem betaal ik 6 euro per 5. Ik vraag me af of dit veel is, want ze gaan iets harder als BSC heb ik horen zeggen, heb ze zelf dus ook nog nooit gehad.

Ook krijg ik morgenavond een kartonnetje met 30 Cobra TT's, ik weet niet of iemand hier bekend mee is maar ik heb horen zeggen dat ze een stuk harder gaan als Italiaanse Bommen/Explods enzo dus eerst een kartonnetje proberen, iemand die mij hier meer over kan vertellen?

Je hebt 2 verschillende versie's van de achtungs:

achtung1.jpg

4v8i2iq.jpg

Welke harder gaan kan ik je niet vertellen. Volgensmij is die prijs wel te doen.

Last edited:
Bovenste heb ik geen ervaring mee, hij moet iig beter zijn als die onderste. En die onderste gaat opzich wel redelijk... denk netzo hard als een vlinder, ondanks het moeilijk in te schatten is.

Bovenste gaat ongeveer als een Op De Leggen supervlinder, misschien ietsiepietsie minder, maar voor de prijs (gemiddeld goedkoper als supers) zeker leuke dingen :)

Daar komt bij dat ze echt achterlijk groot zijn, en er dus supertof uit zien :P

morgen moet ik ff naar duitsland om een pak op te halen maar nu zag ik toevallig dit topic.. :p

ligt het vuurwerk daar al gewoon in de winkels? of heb je nu ook al die mensen die kentekens e.d. opschrijven? ik heb er zelf namelijk geen ervaring mee

duitsland heeft voor vuurwerk vaste verkoopdagen als in NL geloof ik ( 7 dagen voor oudjaar ofzo ) knalpatronen zijn altijd te krijgen

Uiteraad zijn er wel genoeg adresjes waar je alles nu al kan halen, maar of je voor dat spul naar duitsland gaat...

Ik kom er alleen voor knalpatronen :)

Ligt eraan wat je eisen zijn.

Wil je een 6/9mm met of zonder magazijn.

Zelf gebruik ik aaltijd een 6mm 22cal. met een magazijn voor 10 kogels. Deze werkt perfect mits je hem goed schoonmaakt. dingetje koste 70 euro ofzo. en kogeltjes 7,50 100 stuks.

Status
Not open for further replies.
Back