Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
heb een prijslijstje gehad...

Zink901 --> 10 euro
Super Vlinders 10 stuks --> 15,00 euro
Giga vilnders 10 stuks: --> 25,00 euro

en nog meer zou, maar ik koop alleen dit denk ik, niet verkeerd lijkt me toch?
Zou ook wel paar 3" mortieren of groter willen, maar niet aan te komen helaas.
 
Is volgens mij al zo'n 5 keer in dit topic gezegd dat dit normale prijzen zijn jah:|

Btw, Giga vlinders bestaan al een paar jaar niet meer dus ik vraag me heel erg af wat ze daar nu weer mee bedoelen. Hoop niet voor je dat ze daar de BSC mee bedoelen (zwarte doos supervlinder met visco lont) anders word je wel opgelicht.
 
waarschijnlijk wel
vorig jaar kocht ik ze ook voor die prijs als zijnde gigavlinders, en ik verkoop ze dit jaar voor 25 per doosje (zwarte doosje dunne plakband..), als zijnde gigavlinders, want de term big spanish crackers snappen ze hier toch niet
 
cobra tt en cobra 6

Ik heb net een aanbieding gekregen om Achtungs te kopen, als ik 48 pakjes van 5 afneem betaal ik 6 euro per 5. Ik vraag me af of dit veel is, want ze gaan iets harder als BSC heb ik horen zeggen, heb ze zelf dus ook nog nooit gehad.

Ook krijg ik morgenavond een kartonnetje met 30 Cobra TT's, ik weet niet of iemand hier bekend mee is maar ik heb horen zeggen dat ze een stuk harder gaan als Italiaanse Bommen/Explods enzo dus eerst een kartonnetje proberen, iemand die mij hier meer over kan vertellen?

cobra tt ziet er een beetje het zelfde uit als een it bom, dacht 33 gram sas inhoud, en de it bom 38 gram.
cobra 6 zelfde formaat als een explod, sas inhoud 48 gram
volgens mij in een explod 50 gram, op forums zijn ze er wel van overtuigd dat de explod het beste is.

info komt van een italiaans forum :S

WWW.FIRE-WORKS.IT
IL PORTALE PIROTECNICO ITALIANO - COBRA 6 vs. EXPLOD
 
Kruid van strijkers wat er los in de doosjes sit is cker wel brandbaar of niet :p?

Btw iemand in amsterdam die voor weinig nog wat leuk siervuurwerk heb ligge mag mij wel ff pm'e ;)
 
De zink pijltjes, zonder stok, die zijn weg :X
46027691ii4.jpg

*heeft het antwoord al*
 
Last edited:
Vandaag 2 zwarte dozen gekregen (supervlinders ) ....volgende week de zink 901 halen :) ..en meer geef ik dit jaar ook nie uit.
 
eej heeft er niet iemand wat voor mij te koopO-)
omgeving amsterdam

zink 901/902
supervlinders enz

als je heb pm me ff dan.
(ik wil aardig wat hebben dus de prijs moet wel redelijk blijven)

(ik kan het komen halen:W)

alvast bedankt.
 
-:-
attachment.php

attachment.php

attachment.php


Iemand ervaring hiermee??
 

Attachments

  • 161120073100 (Medium).jpg
    161120073100 (Medium).jpg
    60.3 KB · Views: 209
  • 161120073102 (Medium).jpg
    161120073102 (Medium).jpg
    64.3 KB · Views: 207
  • 161120073103 (Medium).jpg
    161120073103 (Medium).jpg
    62.1 KB · Views: 208
explod, cobra 6, grote uitjes, ground salutes zijn de hardere.

En die kan je dus in het illegale circuit kopen, gewoon bij vuurwerk dealers
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top