Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=nMM_vlQr6p0"]YouTube - Italiaanse bom[/ame]

Opzich heb je genoeg tijd. ik zal het ook niet teveel verlengen omdat je dan weer het idee krijgt van doet hij het wel? neeh ik loop er wel ff naar toe.
 
Fijn datje het ff opgezocht heb :W
alleen laatste klopt niet bij OF ( olen & baarle ) verkopen ze 100.000
die uit 3 delen bestaan ( heb er hier nog 4 van liggen en 1 afgestoken )
je moet ze ff "aan elkaar knopen" hier staat ook op de doos 3/1
alleen lawinepijlen onder 1.1??
zou best kunnen want ik ben aangehouden onder terroristenwet toen ofzo, blabla handgranaat netzo sterk blabla....
Stukje heb ik uit me hoofd getypt:W

Dat van die original 100k heb je idd gelijk in jah.
Maja snap niet dat je zoiets koopt (voor 75,- was het in belgie toch?) terwijl je hier in de zwarte handel een echte 100k voor hetzelfde geld hebt.
 
idd 10 eurie voor lawinepijl is tegenwoordig gewone prijs.

bsc vond ik juist moeilijk aan te komen dit jaar, kan ze nog steeds niet krijgen voor nette inkoopsprijs...... lawinepijlen krijg ik genoeg aanbiedingen voor :p
 
Foto van mijn collectie knalvuurwerk.
Jammer genoeg ben ik pas 2 of 3 jaar geleden begonnen met het verzamelen van knallers. Dus daarom staan er niet zoveel verschillende op..

attachment.php


Vlinders:
Time Fuse Supervlinder
Big Spanish Cracker (BSC)
Trueno No4
Spanish cracker (Alpeco)

Nitraat:
2x Crepe nitraat
Crackling & Whistling Thunder
Nitrate Thunder
Nitrate Thunder 2006
Thumping Thunder 2gr. + vlam (illegale versie)
Silver Cracker

Voor de rest nog 2 Panzerfausts en wat andere strijkers en knallers:D
 

Attachments

  • 131120073098 (Medium).jpg
    131120073098 (Medium).jpg
    46.7 KB · Views: 187
Stukje heb ik uit me hoofd getypt:W

Dat van die original 100k heb je idd gelijk in jah.
Maja snap niet dat je zoiets koopt (voor 75,- was het in belgie toch?) terwijl je hier in de zwarte handel een echte 100k voor hetzelfde geld hebt.

wie zegt dat ik ze voor zoveel gekocht heb ;)
 
@ raceroxie wat zijn die rooie met sterretjes erop ???(afmeting van nitraat)

zijn dat die "dieptebommen(alpeco)" of zijn dat gewoon echte nitraten ?

@! jelle dat zijn idd normale nette prijzen
 
wel snelle reactie van die site :p
Fireworks can't be shipping we only sell in our store in san marino.
best regards

FISHLINE & EQUUS
via 28 Luglio, 92
47893 Borgo Maggiore
Repubblica di San Marino
RSM
tel/fax: 0549/906821

OMG afgelopen jaar gewoon geweest! Beste vriendin van de moeder van me vriendin woont daar.. ik neem ze volgend jaar wel mee.. karton ofzo, aangezien ik daar toch weer heen ga.
 
Klasse 1.1 gevaar voor massa-explosie.
Klasse 1.2 gevaar voor scherfwerking, maar niet met gevaar voor massa-explosie.
Klasse 1.3 gevaar voor brand, gering gevaar voor luchtdruk- of scherfwerking of gevaar voor beide, maar niet met gevaar voor massa-explosie
Klasse 1.4 een gering ontploffingsgevaar, dat beperkt blijft tot de verpakking

denkt toch maar die explods en pijlen onder me bed verwijder :x

edit: @martijn, hoe bedoel je weg? niet te krijgen ofzo?
 
Nee ik bedoel dat die weg gegooit zijn door me ma :D Maar gebruik wel wat anders ervoor, of ik steek ze wel op de kop in de grond :D

en ja ik weet wat de rest zegt, ze passen ook in een prullenbak :p maar dat betaal je uiteindelijk toch zelf weer
 
Ik moet dit jaar in ieder geval weer 1 lawine pijl hebben. Dan heb ik men oud en nieuw avond alweer helemaal goed :p. En neej niet door 1 simpele knal 8P
 
Nee ik bedoel dat die weg gegooit zijn door me ma :D Maar gebruik wel wat anders ervoor, of ik steek ze wel op de kop in de grond :D

en ja ik weet wat de rest zegt, ze passen ook in een prullenbak :p maar dat betaal je uiteindelijk toch zelf weer

Ze passen ook in een prullenbak:+ +pippi+ :winner:
 
Nee ik bedoel dat die weg gegooit zijn door me ma :D Maar gebruik wel wat anders ervoor, of ik steek ze wel op de kop in de grond :D

en ja ik weet wat de rest zegt, ze passen ook in een prullenbak :p maar dat betaal je uiteindelijk toch zelf weer
Laat gewoon stokken maken bij een doe het zelf zaak of houtfabriek oid.
Maten staan wel op FPM ergens..
 
ik heb er nog wel een paar over, gebruik ze toch niet, de meesten knalle toch op de grond!

maar idd je kan die balkjes gewoon laten zagen bij de lokale beunzaak, of miss kant en klaar kopen bij de praxis?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top