This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2005-2006

En voor de mensen die nog in belgie vuurwerk gaan halen. Sinds donderdag zijn er nieuwe regels aan gesteld. Mensen uit NL moeten bij het vervoeren (in belgie) een 2kg poederblusser bij hebben. Ook moet het vuurwerk vervoerd worden in dozen. (en dat is best lastig met lawine pijlen ). Als je gecontroleerd wordt in Belgie kost het je 2000 eu. Dus.........
 
Heb altijd een poederblusser in me auto, en als ik met vuurwerk omga heb ik altijd speciale dingen zoals poederblusser, brand deken enz.
Veiligheid gaat altijd boven alles je ziet soms mensen gewoon roken in een auto/opslag plek dat ik denk van waar ben je mee bezig..
maar 2000 euro DAMM!!
 


Ja ik had ook wel een poederblusser, maar van 1 kilo. En je moest natuurlijk persee 1 van 2kilo hebben. Naja je wordt wel genaaid daar bij alpeco. ZE verkopen daar die blussers voor 40!! eu. Bij de dichtsbijzijnde bouwmarkt daar koste ie maar 24 eu.


Hoezo gebruik maken van de situatie
 


En terecht, je bent gewoon een rijdende bom :X
 
Wij hadden er dus ook eentje van 1KG bij ons, konden we er mooi eentje bijkopen voor 40 fucking euro:|
Ook echt genaaid hoor ik was er zaterdag en die regel is vrijdag de 22e pas ingegaan. Hele auto meteen stampensvol omdat alles in dozen moet zitten, ik was er niet bepaald blij mee en de werknemer van alpeco ook al niet echt. Het is voor hun ook alleen maar extra werk, eerst moeten ze alles in de bunkeruit dozen halen en op de kar gooien om vervolgens voor bij het hek weer alles bij elkaar in dozen te stoppen. Hoe krom kan iets zijn:X
 
dragsterlover said:
gvd wat een werk allemaal :X

ach het is alleen maar veiligheid, en ach we mogen ni zeuren, je mag al lang blij zijn dat de belgen niet onze vuurwerkwet hebben aangenomen, en jah ik zie dat nog wel gebeuren, kijk eens in wat voor korte periode de vuurwerkwet in belgie is aangescherpt
 

daar ben je toch een handelaar voor :?
als jij ergens leuke winst op kan draaien omdat je zeker weet dat de mensen het kopen doe jij dat.
dat is normaal, dat is niet naaierig...als je het niet doet ben je gewoon stom bezig...klanten komen toch wel naar jou...dus je kan ze misschien ook wel een beetje "naaien"
verder vind ik die regels wel beetje stom..mja eigenlijk zijn de meeste regels krom.
 
ik bedoel bij alpeco dus he.
stel je besteld,
ze lopen naar je auto laat maar zien enz..
of
je besteld
en ze VRAGEN heb je hem bij je..
 
Haagze sf2 said:
ik bedoel bij alpeco dus he.
stel je besteld,
ze lopen naar je auto laat maar zien enz..
of
je besteld
en ze VRAGEN heb je hem bij je..


Ze vragen of je er 1 hebt. Dan moet je betalen enz. En dan ff oprijden. Als je wil gaan inladen moet je hem bij 1 van die gasten laten zien.