Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Ruben said:
Geen idee, ze knallen wel lekker iig :D

alle pantzers zijn over de datum. dingen worden al jaren niet meer gefabriceerd, deze pantzers zie je overigens niet veel meer, de b008 die bex vroeger verkocht, gaan per 4 ipv de thunderstrike ib008sf die per 10 gaan in een wit doosje. leuk dat ze nog steeds via de handelaar worden aangeboden
 
Hehe mijn strijkertje nog maar xtje (A)

Afbeelding_002.jpg
 
Dernet instructies gehad @ vuurwerkwinkel :)

Ff in bunkers geweest enzo 8) , lekker veel vuurwerk lag er klaar voor Donderdag :W

29ste: 6:30 tot 22:00
30ste: 6:30 tot 22:00
31ste: 6:30 tot 20:00

Lange dagen dus :) , maar ach , 10€ per uur :W
 
RemcoV said:
Dernet instructies gehad @ vuurwerkwinkel :)

Ff in bunkers geweest enzo 8) , lekker veel vuurwerk lag er klaar voor Donderdag :W

29ste: 6:30 tot 22:00
30ste: 6:30 tot 22:00
31ste: 6:30 tot 20:00

Lange dagen dus :) , maar ach , 10€ per uur :W
:)
ik krijg vanavond les met hoe ik moet omgaan met vuurwerk :X
aankomende 3 dagen ook werken :p
 
Wat een stomme regels allemaal zeg :L

Vuurwerk moet 60cm van de muur afliggen anders krijgen ze 1500€ boete :rolleyes:

10 kg per persoon :L , 1 pakket weegt al 12 kg :P , beetje sjoemelen daaro 8)
 
Ik vind het wel goed hoor al die regels straks krijg je weeer zoiets als enschede en daar wordt je ook niet blij van,en tjah kwa poederblusser naja voor 40 euro koop je toch zn ding je koopt ook voor een paar 100 euro vuurwerk dus dan moet je ook niet op 40 euro meer of minder kijken maarjah dat is mijn mening.Ik koop het lekker hier in nederland en geen gezeur of wat doen ook.
 
FF een vraagje trouwens, het is waarschijnlijk al vermeld hiero, maar als ik naar alpeco ga? en wil gewoon zwaar vuurwerk halen taarten, 100.000 klappers, die pijpen met electrische onsteking etc moet ik nog wat speciale papiertjes meenemen? of is het gewoon holee de winkel uit? :D
 
Back
Top