Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Haagze sf2 said:
Kom net van carlton s'gravenzande
ik sta in vuurwerkbunker 1
de zaak bij tevullen :D

welke bunker? die op de parkeerplaats? of de grote onder het huis?
ik heb daar 2 jaar geleden in de grote rond mogen lopen omdat mn bestelling nog niet klaar was gezet... :D was wel een leuke ervaring als 14jarige in zo'n bunker :D
 
Haagze sf2 said:
zorg voor een 2kg poederblusser
en een KVK
en probeer met 2 auto's te rijden en over te laden in belgie (suc6)


Jo thnx is alweer jaartje geleden, dat ik daar ben geweest dus ff voor de zekerheid :)
 
Hey ik heb een vraagje Ik heb al iets van 25 pijlen gekocht en 10 dikke potten en wat rotjes enzo.En toen zag ik nog een dikke pot van 300 gillende pijlen dus die haal ik als ik in de winkel daar ben maar nu zag ik daar ook mortieren in a.b of c klassen.Knallen die een beetje hard of is het flut,Zijn 7,50 dus neem er gewoon eentje mee maarjah meschien weet iemand of ze een beetje knallen
 
Haagze sf2 said:
eindelijk iemand gevonden met vw?? :D
via tpg post wordt geloof ik niet gecontroleert ken verhalen dat het best vaak gebeurt ( verzenden via TPG :P )

Word inderdaad niet gecontroleerd want heb vandaag een heel leuk pakketje binnen gekregen :#+ralf+

... Thanx daarvoor -:-
 
De Beunhaas said:
Hey ik heb een vraagje Ik heb al iets van 25 pijlen gekocht en 10 dikke potten en wat rotjes enzo.En toen zag ik nog een dikke pot van 300 gillende pijlen dus die haal ik als ik in de winkel daar ben maar nu zag ik daar ook mortieren in a.b of c klassen.Knallen die een beetje hard of is het flut,Zijn 7,50 dus neem er gewoon eentje mee maarjah meschien weet iemand of ze een beetje knallen

iemand meer info over die mortieren die in de winkel liggen ?
 
Net waren we ff bij me "neefje" in de vruchtenbuurt ff wat afsteken ik loop weg hoor ik achter me van ja blijf maar ff staan dus ik zo sjit...
die vent geeft door 3 arrestanten dus ik zo :O
zakken leeg halen en gefouieerd ik had niks meer dus moest me naam opgeven
met me broer gebeurt het zelfde zegt die vent in ze porto het wordt 1 arrestant.. ik gelijk :D, dus alleen me "neefje" zit nu vast voor brandstichting ( krant :P )
 
Haagze sf2 said:
Net waren we ff bij me "neefje" in de vruchtenbuurt ff wat afsteken ik loop weg hoor ik achter me van ja blijf maar ff staan dus ik zo sjit...
die vent geeft door 3 arrestanten dus ik zo :O
zakken leeg halen en gefouieerd ik had niks meer dus moest me naam opgeven
met me broer gebeurt het zelfde zegt die vent in ze porto het wordt 1 arrestant.. ik gelijk :D, dus alleen me "neefje" zit nu vast voor brandstichting ( krant :P )

omg, alleen een krantje in de fik steken ? Wat een losers dat ze je daarvoor arresteren :L
 
hij belde al hij was al vrij, staat alleen een notitie in me dossier over vuurwerk :S
ze konden niks bewijzen tegen me.. alleen me sjit moet nu dus nog langer weg blijven bij mij thuis.. want kan ze nu natuurlijk wel weer verwachten 1+1=2... :D

BTW:
Hij heb HALT gekregen :z
 
Haagze sf2 said:
hij belde al hij was al vrij, staat alleen een notitie in me dossier over vuurwerk :S
ze konden niks bewijzen tegen me.. alleen me sjit moet nu dus nog langer weg blijven bij mij thuis.. want kan ze nu natuurlijk wel weer verwachten 1+1=2... :D

BTW:
Hij heb HALT gekregen :z
Mm ff papier etc uit de bosjes prikken dus :+
Maar alsnog :rolleyes: .. Wtf, kan bijna niks gebeuren als je een krantje buiten in brand steekt :X
 
De Beunhaas said:
iemand meer info over die mortieren die in de winkel liggen ?

zijn nog best mooie dingen. ik dacht..herhaal..DACHT dat mijn buurman die toen ook had..en er kwem nog best mooi spul uit.
ik geef als tip die kleine buisjes waar 1 ding uit komt.
buisje is 15 of 20 cm lang ofzo.
komt echt een flinke klap uit :D.
en van ie grondbloemen.
je moet mazzel hebben..ene grondbloem soort doet het wel per jaar..andere weer niet..
 
alsof je die als 18-19 jarige nog gaat halen :*

wel mooie tijd als ik zo terug denk..

4 sloffen kopen, en 3 dagen lang rotjes weggooien..
en dat was toendertijd dus ontzettend cool/wreed/gaaf, en pijnlijk als je alleen een aansteker gebruikte ;)
 
Back
Top