Ralf
Imhotep!
Fabian #41 said:Zijn er nog mensen die geintresseerd zijn in belgishe vuurwerk?
Pm me anders even voor info...
Groeten Fabian
What about geen illegale handel hier?
Fabian #41 said:Zijn er nog mensen die geintresseerd zijn in belgishe vuurwerk?
Pm me anders even voor info...
Groeten Fabian
Dempster said:oefengranaten van de landmacht zijn ook dope
edit: echte granaten geven tenminste ook nog zon leuke drukgolf, jammer dat je nog niet met flashbang hebben geoefend maar die blijken echt een leuke knal te geven!
Kuit@NRG said:dan heb je die 8kg matten die zijn tot 50 euro
dan heb je 10kg matten 60 tot 75
en de 12 kg matten zijn van 80 tot 100
maar ik heb dit jaar helemaal geen boiler a of supervlinders gezien weet iemand waardoor het komt ??
en heb iemand ervaringmet chinese uien ? met 7 klapperlont
maximalistixx said:bollers worden niet meer gemaakt. je kan ze alleen nog via handelaren of onder de toonbank verkrijgen. maar ze zijn zeer moeilijk te vinden.
de supervlinders zijn er nog wel degelijk, alleen de gekleurde "op te leggen"vlinders zie je dit jaar niet. dit jaar zie je veel karton kleurige supervlinders, ook wel timefuse vlinders genoemd.
die uitjes mag je verantwoord mee omgaan. ze worden ook wel italiaanse bommen genoemd en de knal die die dingen geven is echt enorm. dit is 1 van de krachtigste stukjes grondvuurwerk die je kan kopen. het zijn een soort van groundsalutes. mortieren waarvan de stijglading is verwijdert. steek hem veilig af, verleng het lont, en houd een goede afstand. denk eraan , rol het lont( 7klapper) niet uit, dan heb je namelijk een schietlont, niet fijn
hier een filmpje (quicktime) van avp of fpm, weet de bron ni precies meer, heb zoveel filmpies
http://rapidshare.de/files/9800534/19_italiaanse_bom.mov.html
Jz. said:Mm ik had vorig jaar een paar pakjes böller A ( of hoe je het ook spelt )
Die dingen vielen echt fel tegen :X Mn nitraten gingen veel harder.
Zaten dacht ik 10 in 1 pakje ofzo, en ongeveer de helft deed het niet eens. Of ik had gewoon hele oude verotte dingen ofzo..
bakel said:Ik zal in de avond foto posten, van mijn vuurwerk aanwist (A), best veel mortiertjes denks en knalle ;p
M@ste®foo®t said:JEZUS...echt niet normaal he..
godver ben benieuwd wat voor klappen die make
Jz. said:Die @ foto in je hand :7 ?
Jz. said:Mm ik had vorig jaar een paar pakjes böller A ( of hoe je het ook spelt )
Die dingen vielen echt fel tegen :X Mn nitraten gingen veel harder.
Zaten dacht ik 10 in 1 pakje ofzo, en ongeveer de helft deed het niet eens. Of ik had gewoon hele oude verotte dingen ofzo..
dragsterlover said:ik noem ze beton strijkers })
Nja per vier kan ook, weet het niet meer.. Heb er niet op gelet omdat ze helemaal niet goed waren. Ze waren iig geel en er stond op : Böller Amaximalistixx said:bollers A zitten/zaten per 4 verpakt, je zal wel andere hebben gehad