Heb ik geen problemen mee :# Ze gaan hun gang maar 8)MAYKEL_MK1 said:Of ze binden een hele slof astronauten om hun middel 8P
Heb ik geen problemen mee :# Ze gaan hun gang maar 8)MAYKEL_MK1 said:Of ze binden een hele slof astronauten om hun middel 8P
Kuit@NRG said:ik heb ook me in kopen gedaan :
300 spanisch crackers
20 lawine pijlen
100.000 klapper
2 chinese uien de echte met 7 klapper als lont
pijlenpaket
en van de week een cakebox van 84 kilo
en legaal wat spul en 80 tunderking mortiertjes
dat vindt ik wel weer leuk geweest kost bij mekaar iets van 350,- ofzo inkoop
maar lawinepijlen die moet je doordeweeks s'nachts afsteken gaan ze veel harder he rolf
ippeltje said:dat is niet bepaald duur
Kuit@NRG said:0
maar ik heb dit jaar helemaal geen boiler a of supervlinders gezien weet iemand waardoor het komt ??
denks dat het wel lekker knalt tijdens het lassen :Ljosti88 said:als je een bom maakt van een buis (ijzer) met een doorsnede van 3 cm en een lengte van 10 cm. Als je aan beide kanten dicht last (aan ene kant gat met moer erin waar je het kruit in doet). daarna doe je het kruit erin van kanonslage..Dus wel dat al het lucht eruit is
Wie weet of dit een goede knal geeft?
josti88 said:als je een bom maakt van een buis (ijzer) met een doorsnede van 3 cm en een lengte van 10 cm. Als je aan beide kanten dicht last (aan ene kant gat met moer erin waar je het kruit in doet). daarna doe je het kruit erin van kanonslage..Dus wel dat al het lucht eruit is
Wie weet of dit een goede knal geeft?
tts-tuning said:denks dat het wel lekker knalt tijdens het lassen :L
jah en hoe hard knalt dat ?? tis gewoon dom om zoiets te doen kruit aanstampen enzo :L en qua tijd en geld kan je netzo goed een slof nitraat kopen dr zijn vorig jaar ook 2 kerels van 15 en 16 dood gekomen omdat ze et kruit van sterretjes aanhet aanstampen waren maar jah tenzij je dr zat van je leven bent gaat uwe gangSchoutenRs70 said:er staat eerst lassen en dan kruit erin, makkeleker is gewoon een koperen buisje aan een kant dicht knijpen en vouwen met een bankschroef gaatje erin maken en lontje erin dan kruit erin goed aanstampen dan de andere kant dicht knijpen met bankschroef, succes gegarandeert
Dempster said:oefengranaten van de landmacht zijn ook dope
edit: echte granaten geven tenminste ook nog zon leuke drukgolf, jammer dat je nog niet met flashbang hebben geoefend maar die blijken echt een leuke knal te geven!