Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Kuit@NRG said:
ik heb ook me in kopen gedaan :
300 spanisch crackers
20 lawine pijlen
100.000 klapper
2 chinese uien de echte met 7 klapper als lont :)
pijlenpaket
en van de week een cakebox van 84 kilo :);)
en legaal wat spul en 80 tunderking mortiertjes:)
dat vindt ik wel weer leuk geweest kost bij mekaar iets van 350,- ofzo inkoop :P

maar lawinepijlen die moet je doordeweeks s'nachts afsteken gaan ze veel harder he rolf :):P;)

zo zo kuitmans...flink bergje...jij staat nog wel ff tijdje buite.
of je moet het natuurlijk al stiekem deze dage doen :D :P hehehe
latur men

ippeltje said:
dat is niet bepaald duur

dan heb je die 8kg matten die zijn tot 50 euro
dan heb je 10kg matten 60 tot 75
en de 12 kg matten zijn van 80 tot 100

maar ik heb dit jaar helemaal geen boiler a of supervlinders gezien weet iemand waardoor het komt ??

en heb iemand ervaringmet chinese uien ? met 7 klapperlont

Me

als je een bom maakt van een buis (ijzer) met een doorsnede van 3 cm en een lengte van 10 cm. Als je aan beide kanten dicht last (aan ene kant gat met moer erin waar je het kruit in doet). daarna doe je het kruit erin van kanonslage..Dus wel dat al het lucht eruit is

Wie weet of dit een goede knal geeft?

josti88 said:
als je een bom maakt van een buis (ijzer) met een doorsnede van 3 cm en een lengte van 10 cm. Als je aan beide kanten dicht last (aan ene kant gat met moer erin waar je het kruit in doet). daarna doe je het kruit erin van kanonslage..Dus wel dat al het lucht eruit is

denks dat het wel lekker knalt tijdens het lassen :L

josti88 said:

als je dat gaat doen ben je helemaal een josti :)

tts-tuning said:
denks dat het wel lekker knalt tijdens het lassen :L

er staat eerst lassen en dan kruit erin, makkeleker is gewoon een koperen buisje aan een kant dicht knijpen en vouwen met een bankschroef gaatje erin maken en lontje erin dan kruit erin goed aanstampen dan de andere kant dicht knijpen met bankschroef, succes gegarandeert :p

SchoutenRs70 said:
er staat eerst lassen en dan kruit erin, makkeleker is gewoon een koperen buisje aan een kant dicht knijpen en vouwen met een bankschroef gaatje erin maken en lontje erin dan kruit erin goed aanstampen dan de andere kant dicht knijpen met bankschroef, succes gegarandeert :p
jah en hoe hard knalt dat ?? tis gewoon dom om zoiets te doen kruit aanstampen enzo :L en qua tijd en geld kan je netzo goed een slof nitraat kopen dr zijn vorig jaar ook 2 kerels van 15 en 16 dood gekomen omdat ze et kruit van sterretjes aanhet aanstampen waren maar jah tenzij je dr zat van je leven bent gaat uwe gang ;)

Jammer dat Boilers niet meer worden gemaakt , dat waren nou net zo lekkere knalstaafjes..
Verder nog niets gehaald :P
v/d week maar es ff doen bij het kamp hier om duh hoek heheeh

oefengranaten van de landmacht zijn ook dope:P

edit: echte granaten geven tenminste ook nog zon leuke drukgolf, jammer dat je nog niet met flashbang hebben geoefend maar die blijken echt een leuke knal te geven!

Dempster said:
oefengranaten van de landmacht zijn ook dope:P

edit: echte granaten geven tenminste ook nog zon leuke drukgolf, jammer dat je nog niet met flashbang hebben geoefend maar die blijken echt een leuke knal te geven!

Als je die rode/groende oefengranaten bedoelt, die knallen niet overdreven gehad, maar dat kan liggen dat het in de polder was toen we er 1tje deden.

Back