@SrJohan, lange tijd niet gezien op forum
sr-johan said:klopt tijdje afwezig geweest. maar dit forum lokte mij weerhaha
maar de nitraten op mijn pic zijn echt super, maar er zijn ook mindere kartonnnen in omloop het ik gehoord.
en iedereen die zit te zeuren wat is duur? wees blij dat je het kan regelen. Risico wat dealer loopt moet ook betaald worden!!!
sr-johan said:en iedereen die zit te zeuren wat is duur? wees blij dat je het kan regelen. Risico wat dealer loopt moet ook betaald worden!!!
Shadower said:Precies, als je het niet eens bent met de vraagprijs dan ga je het toch lekker zelf halen.
aeroxgozer said:boete gekregen, stond te kijken bij carbid en dat was medeplichtig ofzoIk schrijf mooi een bezwaarschrift
Buiten toegestane tijden afsteken -> 31 dec. 10.00 uur t/m 1 jan. 02.00 uurdragsterlover said:haha idd goed lullig maarja staat in het boek art.?? dus maak je weinig kans
aeroxgozer said:Buiten toegestane tijden afsteken -> 31 dec. 10.00 uur t/m 1 jan. 02.00 uur
Boete: €60
Deze is het waarschijnlijk, maarja ik schrijf in me bezwaarschrift gewoon dat ik niks heb afgestoken(ook niet gedaan) Ik stond alleen te kijken.
Kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis
Waarde!!MAYKEL_MK1 said:Tjah :X
Raceroxie said:Waarde!!
Wilt niet zeggen dat ik dat er uiteindelijk ook voor betaal:#