Hahaha sorry hoor maar ik ga hier nu ff helemaal outmaximalistixx said:jah prijzen liggen anno 2005 enorm hoog, heb je btw al zo'n kartonnen super vlinder getest? was er ni van onder de indruk namelijk
maximalistixx said:bedoel je ni de cracking whisling thunder? iets grotere variant.
maximalistixx said:@ raceroxie, wat vet dat je nog dat krantje hebt. heb je ook de prijslijst etc erbij? is wel een leuk collectors item
aeroxgozer said:Had et wel willen zien als die auto de fik in vloog, of eigenlijk niet:X
Man, ik wou dat ik zon krantje had, bex is egt historische shizzleMAYKEL_MK1 said:HAHAZn krantje een collectors item 8P
Raceroxie said:Wat versta jij onder een Giga vlinder, toch niet zo'n karton kleurige vlinder waar ik foto van heb gepost
Zo ja mooie verkooppraatjes van je handelaar*D
SebastianE said:das wel heel wat anders, maar zon tiplijn voor vuurwerk |( , al die nummers opsporen en dat volk afmaken, idioten :X
Tim_xsh said:wat is dit nou voor een redenering?
vuurwerk is een explosief en dus kk gevaarlijk. stel je hebt zon gek als haagze in je buurt wonen en dat explodeerd vrolijk? hmm lekker.... |( |(
en als xtc labs opgerold worden vind je dat weer goed?! daar explodeerd niets...
tuynheck said:ja echt he
Ik ben nu het huis aan het afstropen naar een kruik ofzoik wil nog een keer en dan zo veel harder
Bex krantje is toch wel een collectors item iddMAYKEL_MK1 said:HAHAZn krantje een collectors item 8P
Lijkt me wel tof om ff te gaan kijken, zit alleen zoals altijd met vervoer probleem:Xhaagze_pyromaniac said:www.vuurwerkfolder.nl :d
enne gaat er nog iemand naar het vuurwerk museum in tilburg?
maybe meeting houden daarzo ;O
En van een monitor die gaat vliegen:#Titera said:1 januari een filmpje van een dvd speler die wil vliegen
Raceroxie said:Hahaha sorry hoor maar ik ga hier nu ff helemaal out
Je loopt eerst op elk forum (FPM en hier) die dingen de hemel in te prijzen en nu ben je niet onder de indruk. Ik heb er nog steeds dezelfde mening over, net zo goed als gekleurde vlinders alleen kut lonten, die moelijk aangaan en uitgaan als je ze weggooit.
BTW: er heeft wel een speciale millenium nitraat bestaan, dit was geen CWT. zal morgen er wel ff foto van zoeken ga nu slapen.
[edit]bij nader inzien denk ik idd ook dat hij cwt bedoelt
maximalistixx said:gigavlinders? kun je daar eens een fototje van postendingen worden al jaren ni meer gemaakt/verkocht je zal wel super vlinders bedoelen. hier nog ff fototje van gigavlinder, had ik al gepost maar toch