el bandino said:iemand al eens vuurwerk binnen mee gemaakt?
Hahah:#maximalistixx said:strijker op de keukenvloerhet was zo koud en wilde een pirat testen, en ik wilde hem vanuit de deuropening gooien, had de deur ni geprobeerd, dus toen de strijker aanstond, en ik de deur open wilde gooien, bleek hij op slot te zitten alsk nu terug denk wat een noob actie dat was, hahaha
Jz. said:Hahah:#
Voor de rest geen schade ofzo ?
aeroxkoen said:Dat zijn Millenieum Edition nitraten, knallen gewoon goed net als Thumping Thunder.
Denks dat ik dit jaar ook ga carbid schieten, mooi goedkoop en mooi hard schieten met een voetbal 8)>purple-horse< said:wij gaan altijd carbid schieten
ma dan wel met melkbussen op een weiland
en dit jaar voor het eerst een grote gasfles met een melkbus erop gemaakt
verlede gaf dit flinke dreunen bij de buren
http://www.melkbusschieten.nl/
zo ging het op die filmpjes ook bij ons15 bussen op een rij en dan dreunen:O
Weksel said:Ik schiet dit jaar ook weer carbid, lekker goedkoop en lekker harde knallen..
@ raceroxie.. ik meen het echt... de vlinders zijn dikker als een regenpijp (10 € p/s aantal gram kruit weet ik niet) hebben ze gezegd.. dus maar we zullen zien
Mijn lokale handelaar is opgepakt samen met zijn vader en zit nu nogsteeds vast.. al vanaf donderdag helaas.
weksel
Das een bouwzaak hier @ hengelo net zoiets als de gammaEnrico@Sprinter said:Waar kun je het beste om carbid? Multimate? wasda?