1 doos is 45 euroJz. said:@ Raceroxie : Hoeveel betaal je nou voor zo`n doos met nitrate thunders 8) ?
Raceroxie said:1 doos is 45 euro
vanaf 3 dozen wordt het 40,50 per doos
Karton prijs (10 dozen) is nog goedkoper weet alleen niet hoeveel.
en winst valt er goed te maken op die nitraatjes, verkoop zo'n doos voor 100 euro-:-
Volgens mij begrijp jij iets nietDaniël. said:Haagze, hoeveel ben jij nu inmiddels wel niet kwijt aan dat vuurwerk, dat baf boem weg is?
:henko: vriendjes worden :henko:Raceroxie said:Volgens mij begrijp jij iets niet
Ik koop altijd aardig wat vuurwerk, zoveel dat iedereen me altijd voor gek verklaart. Mooie is alleen dat ik er meestal maar 200 euro aan kwijt ben.
M.a.w. je maakt zoveel winst op vuurwerk dat je je eigen vuurwerk of gratis hebt of goedkoop.
Verder die rook beredenering heb ik dus ook
Raceroxie said:Volgens mij begrijp jij iets niet
Ik koop altijd aardig wat vuurwerk, zoveel dat iedereen me altijd voor gek verklaart. Mooie is alleen dat ik er meestal maar 200 euro aan kwijt ben.
M.a.w. je maakt zoveel winst op vuurwerk dat je je eigen vuurwerk of gratis hebt of goedkoop.
Verder die rook beredenering heb ik dus ook
Scooter opvoeren mag ook niet, lekker belangrijk. En dat een junk zelf drugs verkoopt is omdat hij moet overleven, Van een beetje vuurwerk die je NIET verkoopt ga je niet dood hoorTim_xsh said:maar dat is illegaal?
zelfde redenering van een junk die begint drugs te verkopen om zelf geen kosten te hebben...
Jz. said:Scooter opvoeren mag ook niet, lekker belangrijk. En dat een junk zelf drugs verkoopt is omdat hij moet overleven, Van een beetje vuurwerk die je NIET verkoopt ga je niet dood hoor
Tim_xsh said:pfff xtc consumenten gaan heus niet dood zonder shit en verkopen dus gewoon lekker...
t is gewoon de economische gedachte erachter.
verder ga je van niet verkochte xtc dus ook niet dood...
Vuurwerk bezitten in NL is sowieso al illegaal, wat is er niet illegaal in NL.Tim_xsh said:maar dat is illegaal?
zelfde redenering van een junk die begint drugs te verkopen om zelf geen kosten te hebben...
Hans. said:Voor drugshandel word je een stuk zwaarder gestraft hoor
Euh ga naar drutti in smeermaas? Kijk een btje rond, en niet in elke winkel roepen of ze echte knallers hebben, maar gewoon btje relax doen.big-t said:waar halen jullie toch allemaal die dikke bommen,
als ik hier in maastricht de grens over ga en om nitraten vraag enzo krijg ik alleen maar kleintjes.
maar die ik hier zie en wat ik hoor zijn die van jullie veel harder.
of moet ik gewoon verder zoeken ?
Tim_xsh said:volgens mij ben je met 20 pillen op zak minder de lul dan met 20 lawinepijlen, niet?