Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Wij kwamen ook heel erg goed weg, was natuurlijk gewoon een zuivere penalty voor Zwolle toen Mertens 'm neer haalde.
Maar wat was het weer slecht zeg, ongelofelijk.
Willems ook bij dat moment waardoor Mertens 'm neer haalde, weer dat nutteloos onder de voet doorhalen en 'm proberen door de benen te spelen wat niet lukte.
Begrijp ook totaal niet waarom Advocaat niet gewoon start met Lens in de spits en Narsingh op de flank. Lens op de flank is gewoon vragen op problemen, ook vandaag deed die weer helemaal niets goed.
Over Wijnaldum maar te zwijgen...

Oh, bij Feyenoord, dat moment dat Janmaat bekogeld werd door z'n eigen supporters... Wat een volk...

Wat een dagje gisteren weer zeg. Deze wedstrijd ga je toch altijd met een stuk extra beleving in.

Na 90 minuten was er wel opluchting door de late gelijkmaker van Pelle, maar ik denk dat Feyenoord gisteren 2 punten te weinig heeft gepakt.

Jammer dat Sulejmani 2,5 minuut behandeld wordt, en er alsnog na 4 minuten wordt afgefloten :L

Die eerste krijgt die gewoon omdat Clasie zo hard lag te janken terwijl die gewoon duidelijk eerst de bal speelde.
Die tweede was echt heel erg licht met dat vasthouden.
Maar scheidsrechters en druk, in de Kuip, gaan niet samen! :*

Haha, je loopt weer lekker te zuigen Joenne. Kan me je frustratie voorstellen als je eerst Fey - aja kijkt en daarna naar dat bij elkaar gekochte treurige zooitje lampies moet gaan kijken.

En toch heeft Joenne toch gewoon 2x gelijk (over Janmaat en scheidsrechters in de Kuip). Sloeg beide nergens op, al had je ook nog goede kans dat die 2-2 ook bij 11 tegen 11 was gevallen. Jammer dat Nijhuis alleen zo'n stempel op zo'n beladen wedstrijd drukt.

Haha, je loopt weer lekker te zuigen Joenne. Kan me je frustratie voorstellen als je eerst Fey - aja kijkt en daarna naar dat bij elkaar gekochte treurige zooitje lampies moet gaan kijken.
Dat heet geen zuigen maar realistisch kijken.
PSV speelde dramatisch, maar dat zei ik gister al. Gelukkig wel weer gewoon 3 punten.

Hahahaha! Wat een vent joh:W Kijkt die man uberhaupt nog wel naar die wedstrijd of zal die omgedraait zitten met z'n ogen dicht en alles wat 'm te boven schiet, uitkramen?

Ik vind dat altijd zo vaag als commentators een tijdje ergens over gaan lullen tijdens een wedstrijd! Weet nog wel dat ik het WK 1998 keek zonder geluid maar met de radio aan, dat werkte echt ideaal :)

Legendarische wedstrijd zojuist in de League Cup! Reading - Arsenal.
Reading na 37 minuten op 4-0. Vervolgens maakt Arsenal nog de 4-3 en 4-4 in de allerlaatste minuten van de wedstrijd.
In de verlenging de 4-5 en 5 minuten voor het einde de 5-5. Vervolgens nog de 5-6 en 5-7 in de allerlaatste seconden! 8P

Status
Not open for further replies.
Back