Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
A7HHCkMCUAAeAx2.jpg

Dat wordt vanavond een lekker potje op dit knollenveld. En een middenveld met Hutchinson, Ritzmaier en Wijnaldum.
Die Europa League zal me trouwens een worst wezen, Strootman en van Bommel worden in ieder geval klaargestoomd voor zondag! :) Da's belangrijker!

Dag Europa League.
Het zat d'r vandaag gewoon niet in. Combinatiespel en een knollenveld gaan niet samen. Voor lange ballen heeft PSV natuurlijk niet 't team.
Over en uit met de Europa League, Napoli helaas nog geniepig in de slotminuten gewonnen. Cavani 4 keer.

Of we moeten nog twee keer winnen, maar dat zie ik niet gebeuren. Al helemaal niet uit bij Napoli, en die zullen dan ongetwijfeld wat betere spelers erin zetten aangezien het er om gaat.

Geniet er maar eventjes van ;).

Suarez blijft ook maar scoren hé. Hij doet gewoon precies hetzelfde als toen die in NL speelde, zowel negatief als positief de show stelen.

Ook gewoon 4 maken, ongelooflijk!

Andere beelden;

[video=youtube;az4mFb18DUE]http://www.youtube.com/watch?v=az4mFb18DUE[/video]

Bazoer vertrekt van PSV naar Ajax.

Gentleman's agreement m'n reet ja.
Is zeker nu ook weer eigen jeugd...

Riechedly is van mening dat hij zich bij Ajax uiteindelijk het beste sportieve perspectief heeft en zich daardoor optimaal kan gaan ontwikkelen. Uitsluitend het sportieve plan is bepalend geweest voor zijn keuze", aldus Revien Kanhai.

Lijkt me toch dat de concurrentie bij Ajax veel groter is dan bij PSV waar ze niet bepaald veel goede verdedigers hebben. Bij PSV eigenlijk alleen hij, Koch en Hendrix.
Bij Ajax heeft die nu concurrentie van spelers als Denswil, Dijks, Veltman, Ligeon etc.

Status
Not open for further replies.
Back