Het grote voetbal topic #35

Status
Not open for further replies.
Sjezus, dat Ajax wint een keertje en mn halve fb staat ineens vol met 'ajax kampioenen!'
Over 2 weken naar City en dan worden ze afgeslacht met 4-0 en is het weer huilen

Gefeliciteerd met de winst uiteraard, hoe meer hoe beter. Maar van die reacties word ik echt doodmoe

Nou hier een iets realististichere Ajax supporter ;). Onverwacht winnen, altijd leuk en erg knap.
Zondag weer een ander verhaal.....vrees ik.

Dat is ook altijd zo jammer, dan komt city slap over of speelden niet goed. Denk toch dat je wel met zeggen dat dat een verdienste van Ajax is. Met Eriksen als valse spits, waar die trouwens wel heel goed uit de verf kwam.

Zondag word weer een wedstrijd op zich en die hebben we zeker nog niet gewonnen. Het blijft iig voorlopig nog even spannend in de poule.

Was ook toen PSV won van Napoli. Toen lag 't ook aan de tegenstander...
Desalniettemin natuurlijk een verdiende overwinning van een erg goed spelend Ajax.
Ik heb bij City altijd het idee dat ze geen zin hebben om te voetballen. Ook in de Premier League, komen ze ook bijna altijd op een achterstand. Da's gewoon iets structureels.
En welke flapdrol van een coach begint er nu weer met Milner, Barry en Dzeko...

Sjezus, dat Ajax wint een keertje en mn halve fb staat ineens vol met 'ajax kampioenen!'
Over 2 weken naar City en dan worden ze afgeslacht met 4-0 en is het weer huilen

Gefeliciteerd met de winst uiteraard, hoe meer hoe beter. Maar van die reacties word ik echt doodmoe
Klopt inderdaad.
Ik postte dit dus maar eens aangezien ik altijd iets over PSV plaats:

Allemaal leuk en aardig dat Ajax wint, terecht ook. En dan ineens komen alle 'supporters' van Ajax weer uit de grond om berichten te plaatsen. Maar waar zijn jullie als ze punten laten liggen? Dan zie ik namelijk niks. Dag.

En dan moet je ze horen hoor :+

Zo bedoelde ik het niet Maikel, maar ik zie meer wedstrijden van de Premier League dan de Eredivisie, en het valt me al een paar weken op dat City erg zwak speelt. Afgelopen weekend tegen Bromwich viel het me wederom op, en dat was ook de eerste keer dat ik me realiseerde dat jouw cluppie wel en een kans kon hebben.

Het blijft nog steeds het achterlijk duur bij elkaar gekochte City, maar niet meer op sterkte van vorig jaar toen ze kampioen werden. Desalniettemin is het gewoon knap om van ze te winnen. Maar het feit dat ik het knap vind wil nog niet zeggen dat ik het jullie ook gun, hehe :P

Zondag is trouwens een compleet andere wedstrijd. Kan echt 2 kanten op.

Haha, dat weet ik. Maar bedoel nu ook niet alleen Ajax maar meer over het algemeen. City speelt idd heel anders als bijvoorbeeld United, als je ziet wat voor passie er vrij komt als ze scoren.

Hopelijk wint de gene die zondag het beste van het spel heeft.

Ik moet wel zeggen dat die Blind me toch verbaast dit seizoen, toch weer de hele tijd één van de betere spelers! :D

Haha, dat weet ik. Maar bedoel nu ook niet alleen Ajax maar meer over het algemeen. City speelt idd heel anders als bijvoorbeeld United, als je ziet wat voor passie er vrij komt als ze scoren.

Hopelijk wint de gene die zondag het beste van het spel heeft.

Je moet je niet vergissen in de aanhang van City. City is dé club van Manchester, niet United... ;)
Genoeg geluld, tijd om te zappen naar PSV.
Zie net dat twente verloren heeft met 3-0 :(

Kan die Wijnaldum niet weer naar Feyenoord? :r
Wat een ongelofelijke zaadwedstrijd weer. Onbegrijpelijk.
Weer een inzet van niks, geen strijd en enorm veel balverlies.
Alleen Strootman was weer eens goed, de rest dramatisch.

Oh, en het is te hopen dat Waterman weer snel fit is. Ik heb een hekel gekregen aan Tyton.
Die kan namelijk helemaal niet mee opbouwen net zoals Waterman, ook kan hij die goede lange ballen die precies in de voeten geven. Zag 'm gister ook weer treuzelen..
En waarom die gister direct uit z'n goal kwam bij die goal mag Joost weten...

Bij feyenoord was het bij vlagen een uitblinker, zeke rniet altijd. maar wat hij bij PSV laat zien is echt huilen idd :D

Is ook totaal niet gelukkig in Eindhoven las ik v/d week.

Maar om nog even op de Europa League terug te komen.
Ik denk dat we 10 punten halen en 't dan nog niet redden.
Napoli wint vast wel thuis van Djnepr en uit bij AIK. Dan komen ze op 9.
Djnepr verliest bij Napoli, verliest bij PSV en wint bij AIK. Dan komen ze op 12.
PSV wint bij AIK en wint tegen Djnepr. Dan komen we op 10.
De laatste wedstrijd is dan Napoli - PSV, en dan speelt 't B-elftal niet ben ik bang aangezien 't er dan om gaat.

Wij spelen dan Ajax uit, Napoli uit en dan Twente thuis. Maar Napoli speelt na PSV thuis wel tegen Inter uit.
Het is te hopen dat ze die wedstrijd dan veel en veel serieuzer nemen.

Status
Not open for further replies.
Back