Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.

Dennis

ToetToet
Vorige was 1000+ , next:

Ooit ooit gaan al die grote clubs met tiental miljoenen euro's schuld failliet

Wat dus niet gebeurt, want er is geen hond die deze wedstrijden gaat bezoeken dus er is helemaal geen basis om dit te doen. We gaan nooit meer iets voorstellen in Europa, hoogstens op de grote toernooien tussen landen kunnen we misschien nog een prijs pakken een keer.

Als lieden vinden dat clubs er rijker, en beter van worden...en daarmee weer iets in de CL kunnen betekenen...tja.

Ik vind het ook gewoon heerlijk om op het minderwaardigheidsgevoel van Belgen in te praten:D Zelfde geldt voor onzekeren uit de provincie haha:D En nee, Kerkrade, maar dat is ook praktisch België. Arena is gewoon een mislukt yuppen project maar dat erkennen Ajax supporters zelf ook. Ik houd ook me hart vast als Feyenoord straks in een nieuw stadion zou gaan spelen.

Maar meneer Tinne, zit jij dan te wachten op dat heerlijk verdedigende Belgische voetbal? Is ontzettend fysiek en op de nul spelen. Nou is het foutenfestival in de eredivisie ook niet alles, maar Belgisch voetbal kan ik missen als kiespijn en het lijkt me commercieel ook totaal niet interessant.

Tegen een onthutsend zwak ADO...
Wat waren die slecht zeg.
Die derde van Benschop was trouwens wel echt heerlijk, die aanname alleen al waardoor die goed kwam in de loop.

AZ heeft wel een mooie pot gespeeld vanavond :)

Ja beetje aan het zappen tussen el1 en 2, ajax a1 speelt best aardig voetbal 0-3 voorsprong. AZ is ook weer in de race

En nergens gaat het over het voetbal.
Is Kerkrade dan zo tof? Of die parkeerplaats genaamd de Arena?

Tot op zekere hoogte wel, maar bij (jullie:D?) is het nog slechter. Maar ik vind het een belachelijk idee. Alsof supporters zitten te wachten om van Heerenveen naar Luik te reizen voor een 0-0 potje. Zelden een grotere schijtstad meegemaakt, hoewel Mechelen in de buurt komt. Echt, als je in NL vatbaar bent voor depressie, boek een enkeltje Mechelen en ik verzeker je, grote kans dat je niet meer terug komt.

Brugge is een leuke stad, maar daar spelen ze hoogstens zwerkbal.

Nog mensen Barca A1 vs Ajax A1 aan't kijken..?
 
Advertisement - register to remove this

Lag imo meer aan het belabberde spel van Twente. Heracles maakte de ruimtes goed klein, maar Twente had die wedstrijd hoe dan ook moeten winnen (eerste 30 minuten hadden ze al 2-0 moeten maken)
 
Twente speelde inderdaad erg belabberd, zoals je ook al zei, de eerste 30 minuten moest 't al minimaal 2-0 staan.
Alles kwam bij toeval in de handen terecht van die Pasveer.
En als je dan zo staat te verdedigen bij die goals, dan vraag je er ook om...
 
Zit de wedstrijd te kijken nu.... af en toe vraag ik me echt af wat die vent nou wil...

*edit*

Zo, Rooney maakt er ff in 5 min. 2-0 van...
 
Wat Evra op 't einde deed was ook echt te smakeloos voor woorden. Smeerlap.
Gaat die heel uitbundig de overwinning vieren, publiek opzwepen en al.
En ja hoor, naast 'm staat Suarez en dan doet die dat. D'r volgde toen natuurlijk weer een klein opstootje maar Suarez deed nu wel verstandig en liep gewoon de tunnel in.
Daar zal 't ongetwijfeld wel wat los gaan.
In de rust was er ook al sprake van een ruzie in de tunnel toen Suarez net voor rust die bal onnodig hard 't publiek in schoot.

Ferdinand reageerde trouwens ook erg kinderachtig. Hij wilde Suarez na die actie bij 't handen geven ineens ook geen hand geven...
 
Het begint bij Suarez die Evra geen hand geeft. Suarez is degene die 'kinderachtig' deed.
Ferdinand's reactie was te verwachten, persoonlijk had heel Man utd. dat moeten doen.
Maar die zagen de actie van Suarez waarschijnlijk niet.

Nogmaals, het zijn allemaal reacties op Suarez z'n gedrag.
 
Het gaat toch tussen Evra en Suarez?
Ferdinand heeft er gewoon niks mee te maken en moet zo professioneel zijn om 'm gewoon een hand te geven.
 
Verdacht, veroordeeld...dus het werd nergens 'op gegooid'.

@Joenne,
Je bent een team hè.


Verder geen zin meer in dit onderwerp]
 
Tinne, jij bent vaak degene die een discussie wil starten, maar als het te moeilijk word/je kan het niet winnen, heb je er geen zin meer in:D.
 
Verdacht, veroordeeld...dus het werd nergens 'op gegooid'.

@Joenne,
Je bent een team hè.


Verder geen zin meer in dit onderwerp]
Oké, je bent een team.
Waarom schudt dan iedereen, behalve Ferdinand, Suarez dan wel gewoon de hand?
Zelfs donkere spelers als Valencia en Wellbeck...

Edit:

Oh, ik zie 't al bij je eerdere berichten. Ze hebben 't waarschijnlijk niet gezien.
 
AZ toch relatief simpel langs Excelsior...

Nu Ajax maar die hebben het nog niet makkelijk de 1e 10 minuten...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top