Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
"Als ik voor acht duels geschorst zou worden voor iets wat ik niet heb gedaan dan zou ik ook geen hand geven", liet Balotelli via Twitter weten. De spits van City is één van de weinige prominenten in de voetbalwereld die zich kan vinden in de actie van Suarez, die met Liverpool verloor (2-1).

Niets mis mee toch?

Waarom schorsen ze 'm dan? Op verdenking van?
D'r moet natuurlijk gewoon bewijs zijn, anders schorsen ze 'm ook niet.

http://nos.nl/l/tcm:5-1185980/

Die interviewer is echt walgelijk zeg. Ineens een hele heisa om een 'schwalbe' Hij blijft er ook maar over doorgaan.
Bij Suarez heb ik nog nooit zo'n interview gezien.
Maarja, NOS he...

Maar zoals Dries 't nu vertelt zo had ik er in eerste instantie niet naar gekeken.
Toen ik 'm live zag dacht ik ook direct aan een schwalbe.
Maar hij springt op om de tackle te ontwijken. Als die blijft staan is 't sowieso al een zuivere penalty.
En op het moment dat Dries in de lucht zit pakt die Wormgoor 'm heel geniepig bij z'n voet vast.
En ook al is er dan maar licht contact, dan is 't een penalty. Al schreeuwt die moord en brand, daar moet die wel mee ophouden.

En 't is toch verboden om in de rust videobeelden terug te kijken?
En als toppunt gaat die Wegereef ook nog in de rust z'n excuses aanbieden aan de spelers en technische staf van De Graafschap.

Edit: Nu is 't helemaal duidelijk, je ziet duidelijk de schouder van Wormgoor naar achter gaan.
Hoe kan dit? Juist, hij houdt 'm vast.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fXc32SMJYO0"]http://www.youtube.com/watch?v=fXc32SMJYO0[/ame]

Last edited:
Mertens gaf aan dat zijn voet werd betgepakt door die gast zn hand ofzo? Bekijk zijn "swalbe" nog maar is met dat in je achterhoofd.

En maar over Suarez blijven janken, Mertens en Guidetti zijn waardige opvolgers!

Tegen de neuzen was de penalty zeker discutabel, maar gister was het gewoon een terechte penalty hoor. Verder wil ik nog wel meer momentjes horen waar hij volgens jou zoveel acteertalent vertoont als Suarez? Van die kwal zijn notebene hele jank en theater compilaties te vinden op i-net.

Die gast zet zich afgelopen weekend ook weer lekker te kakken hoor :D Heel Engeland kotst hem al uit. Denk dat hij over 2 jaar alweer in een andere competitie speelt.

Zit nu ook te kijken. Volgens mij raakt Wormgoor m wel degelijk met z'n hand. Die gaat nog mee met zijn voet. Weet niet of er nog beelden van een andere kant zijn.

Als je zoals Mertens opspringt ga je automatisch al voor de penalty, anders spring je niet zo lomp met 2 benen in de lucht op. Dit is gewoon een schwalbe, Wormgoor raakt hem nauwelijks.

Hehe, tof. Ik vind Jans helemaal niet bij de club passen. Van Basten ook niet echt, maar ben benieuwd wat hij gaat brengen. Ze doen het momenteel toch wel weer goed in de competitie, + hebben een hele goede scoutingsafdeling, dus aan nieuwe talenten geen gebrek.

Ajax en andere clubs hebben in het verleden al veel profijt gehad van spelers van Heerenveen.

Btw. wat is er aan de hand met de forum lay-out?

Niks?
275612_100002838583673_301704_q.jpg

Status
Not open for further replies.
Back