Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
PSV heer in meester daar in de 'hekselketel'
Met name de eerste 30 minuten waren zeer en zeer sterk, alleen dan gaat die Derijck weer in de fout en krijg je weer een tegentreffer.
1-2, goede uitslag. Dat mag je niet meer wegggeven.

AZ en FC Twente ook gewonnen, netjes! :)

PSV heer in meester daar in de 'hekselketel'
Met name de eerste 30 minuten waren zeer en zeer sterk, alleen dan gaat die Derijck weer in de fout en krijg je weer een tegentreffer.
1-2, goede uitslag. Dat mag je niet meer wegggeven.

AZ en FC Twente ook gewonnen, netjes! :)

Heel degelijk, mooi doelpunt Matavz...die het stiekem toch lekker doet.
Eerste de verkeerde pass van Derijck en vervolgens niet kunnen goedmaken...en eigenlijk weer verkeerd instapt. Beetje jammer...

Valencia of misschien Stoke city dan.
Az toch knap hoor.
Ajax straks naar old trafford....wel genieten...dat dan weer wel.

Dereijck is nou niet echt een aanwinst geloof ik.. Ik begrijp ook niet waarom bouma niet in de basis staat. Dereijk heeft wel vaker van die dingen en willems doet het voor een 17jarige best aardig maar als ik moest kiezen...

Naja, toch een goed avondje voor het NL voetbal vnv :)

Die snor zat in de rust weer te zeveren dat Willems niks was, Marcelo was slecht en Derijck bakte er niks van.
Marcelo speelde echt uitstekend, won zoals gewoonlijk weer alles in de lucht, ging ook vaak mee naar voren etc.
Willems, als 17-jarige speelde ook gewoon erg goed, ook hij ging vaak mee naar voren.
Alleen het probleem van hem is dat wanneer die een snelle speler als tegenstander heeft hij er vaak niet veel van bakt. (Schaken, Ibarra, Douglas)
Derijck speelde vandaag inderdaad wel erg slecht, leed echt ontzettend vaak balverlies.

Pieters afgelopen maandag weer een uur meegedaan bij Jong PSV, dus die komt er ook weer aan!

Die snor zat in de rust weer te zeveren dat Willems niks was, Marcelo was slecht en Derijck bakte er niks van.
Marcelo speelde echt uitstekend, won zoals gewoonlijk weer alles in de lucht, ging ook vaak mee naar voren etc.
Willems, als 17-jarige speelde ook gewoon erg goed, ook hij ging vaak mee naar voren.
Alleen het probleem van hem is dat wanneer die een snelle speler als tegenstander heeft hij er vaak niet veel van bakt. (Schaken, Ibarra, Douglas)
Derijck speelde vandaag inderdaad wel erg slecht, leed echt ontzettend vaak balverlies.

Ik zeg niet dat willems een slechte speler is, maar voor zijn leeftijd al op dit niveau is gewoon nog te hoog. Aangezien er toch wel wat op het spel staat lijkt het mij verstandiger om er bouma neer te zetten die toch behoorlijk wat meer internationale ervaring heeft.

die 1-2 van de turken.. die bal.. pffft

Niks?
275612_100002838583673_301704_q.jpg

Mijn browser is totaal geflipt...

Jammer van de 0-2 gisteravond, Ajax speelde niet slecht maar je merkte wel dat Man utd op 50% speelde. Maargoed, het verschil is nu gewoon te groot. Rooney is wel een koning, de hele wedstrijd ballen klaarleggen op de stropdas en dat over 50 a 60 meter, echt mooi om te zien.

ManU speelde erg belabberd in de gehele 1e helft, een sterk Ajax had daar wel voordeel uit kunnen halen. Maar vooral voorin kreeg Ajax erg weinig voor elkaar. Daar mistte echt creativiteit en diepgang...

In de 2e helft speelde ManU nog niet zo heel veel beter, maar ze zetten een paar keer aan en dan komt er direct dreiging. VOoral die 0-2 was mooi snel uitgespeeld. De 0-1 was een frommelgoal en nogal lucky (ook hands volgens mij???).

Maargoed Ajax was vrij kansloos.

Hiddink gaat z'n zakken ook weer eens vullen, net alsof die nog niet genoeg had.
Gaat aan de slag in Rusland bij Anzhi...

Net goed, die Frank de Boer is gewoon een oetlul.
Ik heb Nani geen één keer langs die Koppers zien komen, en dan wisselt ie 'm nog...
Dan vraag je er gewoon om.

Net goed, die Frank de Boer is gewoon een oetlul.
Ik heb Nani geen één keer langs die Koppers zien komen, en dan wisselt ie 'm nog...
Dan vraag je er gewoon om.

Net na de 0-1 wisselt ie de spits voor een verdediger, toen had ik wel ff zoiets van 8P

Voor de rest geen kwaad woord over Frank. De blessures zijn ook te divers om ze allemaal aan training toe te wijten, dus die fabel kan ook snel de wereld uit geholpen worden.

Status
Not open for further replies.
Back