Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Ook geblesseerd eraf! :D

Maar even serieus, die pot was echt om te janken. De beste van de twee slechtste heeft gewonnen.
Ajax was slecht, maar NAC was nog slechter.

AZ had inderdaad geen kind aan Excelsior, die mochten blij zijn dat 't bij rust 0-0 stond.
3-0/4-0 was normaal bij de rust.

Oh, en Barcelona weer verloren. Real Madrid kan 't kampioenschap alvast gaan vieren! :W
 
Ja, je kan moeilijk verwachten van Ajax dat ze nu opeens de sterren van de hemel gaan spelen he ;). Blind en Vermeer, pfff.....mgoed, winst was wel even nodig.
 
Vermeer op 't einde weer met een blunder, had geluk dat Vertonghen die bal van de lijn haalde.
Anders stond 't gewoon 1-1.
 
PSV heeft de Turkse Belg Okan Köse (19) op staande voet ontslagen. De verbintenis van de aanvaller werd ontbonden omdat hij een teamgenoot met een mes bedreigd had.
 
PSV kan ook niet met talenten omgaan hoor, let maar op! Dit gast een topper worden!
Gratis de deur uit!
 
Ongelofelijk zeg.
De eerste helft speel je uitstekend, de tweede helft is van een triest niveau waarin De Graafschap gewoon weer scoort...
Weer geen 0 gehouden.
Zo te zien waren ze met hun hoofd al bij aankomende donderdag.
Maar als je zo staat te verdedigen bij die goal legt die Yilmaz er wel een paar in zeg...
 
Feyenoord wel weer lekker bezig. Jammer dat er geen live-streams te vinden zijn, dus luisterend via Radio Rijnmond.
 
Heerlijk, ben benieuwd of JG volgend jaar nog bij feyenoord speelt. 3-1 lekker weekendje voetbal

Swalbe van mertens was echt triest, suarez gedrag en dan ook nog zeggen 'hij zei dat hij me raakte' ik ken vito en die zal dat vast gezegt hebben
 
Swalbe van mertens was echt triest, suarez gedrag en dan ook nog zeggen 'hij zei dat hij me raakte' ik ken vito en die zal dat vast gezegt hebben

Ja, Mertens stelt zich vaak aan.
In het interview vertelde hij dat die Wormgoor hem met de hand vasthield (voet). Ze lieten de beelden zien...zag er wel verdacht uit. Niettemin kwam je mattie wel als een debiel in.
Maar ik ben voor PSV.

Ik zou er als Fey. er niet van uit gaan dat Guidetti blijft hoor. Die speelt zich nu in de kijker bij clubs (denk niet hij bij man city blijft) die de verkoopprijs en salaris kunnen betalen. Over swalbes ed gesproken...geen hands van JG bij de eerste en een duikeling bij de tweede? Ze waren het er op tv niet over uit.
 
Die eerste was natuurlijk duidelijk hands, maar zie dat maar eens te zien als scheids zijnde met zoveel mensen bij de goal.
Bij die penalty was die al uit evenwicht en dan voelt die een heel licht duwtje en gaat die gewoon liggen.
 
En maar over Suarez blijven janken, Mertens en Guidetti zijn waardige opvolgers!
Ik deel trouwens de mening van Balotelli over Suarez.
 
Balotelli, dat is ook een grote debiel man :D
Suarez heeft duidelijk klem gezeten bij de geboorte, zn oren staan er nog naar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top