This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.

Inderdaad, Messi schiet er nooit 4 achter elkaar in als Xavi op de bank zit... +pippi+

Kampioen wordt je tegen de kleintjes, dat is dit seizoen wel duidelijk in Spanje. Barca rolt de nr3 op zn gemak op met 5-1 maar verliest of speelt gelijk tegen degradatiekandidaten. Maargoed, ik hoef onze Ronaldo lover hopelijk niet uit te leggen dat RM nog niet het niveau van Barcelona heeft

Maar wel 10 punten voor staan...

Je kan wel ontzettend goed voetbal spelen, maar als je geen kampioen wordt?
Beetje Arsenal gevoel.

Dat is het ook weer niet, want ik denk toch wel dat ze de Copa del Rey gaan winnen en waarschijnlijk ook de CL...
Barcelona, Real Madrid en AC Milan zijn in mijn ogen de favorieten!
Maar je weet 't natuurlijk nooit wat de volgende loting brengt.

Een nieuwe verdediger.

Is nog maar 21, is al enkele seizoenen gewoon vaste kracht van FC Kopenhagen, al enkele wedstrijden in 't Deense elftal en is aanvoerder bij FC Kopenhagen!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=J4j1XgNCRXU"]http://www.youtube.com/watch?v=J4j1XgNCRXU[/ame]

Van Gaal staat trouwens open voor PSV.
Het is toch hinken op twee gedachten.
De oude held van Bommel keert terug op 't nest, of van Gaal, natuurlijk een toptrainer, gaat naar PSV waardoor van Bommel niet komt.
Eén ding weet ik zeker, zo'n wedstrijden als bij Groningen zullen bij hem niet voorkomen.

Napoli en Bayern eventueel nog wel naar de finale, maar als ze tegen over 1 van die 3 staan, zullen ze dat waarschijnlijk niet winnen.

Aanvangstijd van 19:00 misschien?
PSV weer oppermachtig, toch weer jammer van dat wekelijkse tegendoelpunt.
Dat is echt totaal onnodig.
Marcelo speelt echt weer gruwelijk goed, daar kan Derijck een voorbeeld aan.
In de tweede helft uitlopen naar 5-1 aangezien de keeper rood heeft omdat die hands maakte en kon vertrekken.

Sinds dat het geen UEFAcup meer heet is de charme van de competitie weg. Die nieuwe opzet is voor niemand leuk. Wedstrijden om 19.00 werkt toch niet. Stadions niet vol, mensen nog niet thuis om tv te kijken.

Wat een bs allemaal zeg. Is toch je cluppie? Spelen ze in Europa ga je thuis op de bank zitten.

Ik ga niet zeggen dat je alleen een trouw supporter bent als je in het stadion zit, maar met wedstrijden als deze is het wel makkelijk om naar de tijd te wijzen. Ik zou er gewoon hebben gezeten hoor. Middagje vrij en gaan

Status
Not open for further replies.