Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Wat is die douglas toch een verschrikkelijke vertoning! Vind overigens wel dat de scheids redelijk pro twente fluit..

FC Twente doet in ieder geval goede zaken, ook qua doelsaldo.
Al was 't heel erg geflatteerd zeg.
Die eerste goal moest die verdediger 'm gewoon tot corner schieten, bij die tweede glijdt die verdediger uit en kan de Jong vrij doorlopen, bij die derde stompt Velthuizen 'm gewoon in z'n goal en bij die vierde staat die te slapen.
Bony die een penalty op de lat schiet, die Ibarra nog op de lat.
Die Vink was trouwens wel erg pro-Twente, verbaasde me dat die die rode kaart aan Wisgerhof gaf.

Maar wat een krankzinnige competitie is 't toch ook zeg.
Ik verbaas me nog steeds hoe PSV zo'n spel op de mat heeft weten te leggen, ongelofelijk zeg.
Een inzet van werkelijk 0,0 als je weet dat Groningen nu wel een keer moet winnen en dat ze er vol in gaan.
De ene foute pass na de andere, die eerste kwam door Strootman's balverlies, die tweede door Manolev en 't dieptepunt was die derde goal.
Waarom in vredesnaam knalt Isakkson die bal niet over de zijlijn? Nee in plaats daar van geeft die de bal een lullig tikje waar Bouma nooit bij kan en Suk 'm gewoon schitterend binnen schiet.
Oh, en Guidetti is stom, maar Manolev kan er ook wat van zeg. Je hebt al geel en dan laat je je zo makkelijk vallen om een penalty te krijgen. Dan vraag je er gewoon om.

En dan AZ wat ook kansloos onderuit gaat na die penalty en rode kaart, al verdiende ze zeker nog een goaltje op basis van de tweede helft.

Wat moeten ze daar lachen in Amsterdam zeg, staan gewoon maar 5 punten achter en dat met al die geblesseerden die weer terug gaan komen.
Heerenveen zelfs maar 2.

Volgende week is Ajax weer de winnaar van 't weekend met een wedstrijd tegen Excelsior.
PSV - Feyenoord
AZ - Heerenveen
FC Twente - FC Utrecht

Edit: 4 van de 12 uitduels van PSV werden maar gewonnen...
AZ, FC Twente, Feyenoord, Vitesse, FC Groningen, Heracles Almelo, FC Utrecht, VVV...

Ja ajax moet naar Kralingen, daar hebben ze wel eens vaker dure punten laten liggen:P

Ben benieuwd naar psv feyenoord beiden spelen wisselvallig. Zonder het legioen en guidetti heb ik er een hard hoofd in

@ Joenne over de inzet....daar verbaas ik me bij Ajax ook altijd over.
Zie ze namelijk gerust weer punten laten liggen in de komende wedstrijden tegen de "kleintjes"...

Dit klinkt misschien heel oppertunistisch, maar het zal me niets verbazen als Ajax aan het einde weer met de schaal op museumplein staat.

Het zijn immers maar 5 puntjes...

Pff, Ajax wint weer is een potje en opeens doen ze weer mee. Ze spelen het hele seizoen al slecht en hebben te weinig kwaliteit voor de titel denk ik. Psv, Twente, Az en Heerenveen en Feyenoord zijn op dit moment beter of even goed, dus tel uit je winst.

Begrijp ik heel goed, ik had de hoop op de titel eigenlijk al opgegeven. Maar als je zo een weekend hebt dat veel andere serieuze kandidaten punten laten liggen en het dan nog maar 5 punten verschil is met nog 12 wedstrijden te gaan. Tja, dan is dat toch een beetje terug.

Maar fair is fair, er staan nog 5 clubs boven Ajax.

Edit: Als het ze overigens lukt, is het wel beetje kampioen van de armoede...

Haha dat zou een behoorlijk wonder zijn. Een welkom wonder natuurlijk, maar vrij onmogelijk aangezien er dan door 5 clubs punten moet worden gemorst en Ajax alles moet winnen :+

Ok, maar 95% van de mensen had Ajax het niet meer gegeven en ze speelden vergelijkbaar beroerd voetbal. Kan me Rik van den Boog nog herinneren...

Zou iig mooi zijn voor de eindfase van de competitie! Met 10 wedstrijden te gaan de top 6 met 3 punten van elkaar:W

Ik sluit nog niemand uit, zou het ook wel mooi vinden voor Heerenveen eigenlijk:) Alleen watthefuck die in de Champions League moet:D (welke nederlandse club wel...)

Status
Not open for further replies.
Back