FC Twente doet in ieder geval goede zaken, ook qua doelsaldo.
Al was 't heel erg geflatteerd zeg.
Die eerste goal moest die verdediger 'm gewoon tot corner schieten, bij die tweede glijdt die verdediger uit en kan de Jong vrij doorlopen, bij die derde stompt Velthuizen 'm gewoon in z'n goal en bij die vierde staat die te slapen.
Bony die een penalty op de lat schiet, die Ibarra nog op de lat.
Die Vink was trouwens wel erg pro-Twente, verbaasde me dat die die rode kaart aan Wisgerhof gaf.
Maar wat een krankzinnige competitie is 't toch ook zeg.
Ik verbaas me nog steeds hoe PSV zo'n spel op de mat heeft weten te leggen, ongelofelijk zeg.
Een inzet van werkelijk 0,0 als je weet dat Groningen nu wel een keer moet winnen en dat ze er vol in gaan.
De ene foute pass na de andere, die eerste kwam door Strootman's balverlies, die tweede door Manolev en 't dieptepunt was die derde goal.
Waarom in vredesnaam knalt Isakkson die bal niet over de zijlijn? Nee in plaats daar van geeft die de bal een lullig tikje waar Bouma nooit bij kan en Suk 'm gewoon schitterend binnen schiet.
Oh, en Guidetti is stom, maar Manolev kan er ook wat van zeg. Je hebt al geel en dan laat je je zo makkelijk vallen om een penalty te krijgen. Dan vraag je er gewoon om.
En dan AZ wat ook kansloos onderuit gaat na die penalty en rode kaart, al verdiende ze zeker nog een goaltje op basis van de tweede helft.
Wat moeten ze daar lachen in Amsterdam zeg, staan gewoon maar 5 punten achter en dat met al die geblesseerden die weer terug gaan komen.
Heerenveen zelfs maar 2.
Volgende week is Ajax weer de winnaar van 't weekend met een wedstrijd tegen Excelsior.
PSV - Feyenoord
AZ - Heerenveen
FC Twente - FC Utrecht
Edit: 4 van de 12 uitduels van PSV werden maar gewonnen...
AZ, FC Twente, Feyenoord, Vitesse, FC Groningen, Heracles Almelo, FC Utrecht, VVV...