Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Heerlijk hoor de finale in je eigen stadion spelen.

:winner:
77A6979731B35BE01A5D42EE259E0.jpg

Nu hopen dat Chelsea er gewoon volle bak op gaat en ze niet blijven hangen in hun 11 man in de 16 tactiek :+

Pep Guardiola aan 't einde van het seizoen dus weg bij Barcelona, ben benieuwd wie z'n opvolger wordt en naar welke club Pep gaat.

Ik denk dat zijn trainerskwaliteiten wel eens smerig zouden kunnen tegenvallen bij zn volgende club. Want laten we eerlijk zijn, zet jou of mij voor een groep als Barca en je wint ook de CL.

'PSV meldt zich voor Narsingh, Heerenveen slaat miljoenenbod Ajax af'
Vrijdag, 27 april 2012 om 07:00

Het is nog verre van zeker dat Luciano Narsingh komend seizoen voor Ajax speelt. sc Heerenveen heeft naar verluidt een bod van drie miljoen euro van Ajax afgewezen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Intussen zou PSV zich hebben gemeld en zou ook VfL Wolfsburg interesse hebben.
/

Ajax-trainer Frank de Boer liet zondag al weten dat hij Narsingh graag wil hebben: "Ik hoop dat het goed komt, maar het hangt ervan af of de clubs eruit komen", zei de coach. "Wij zullen nooit de hoofdprijs betalen. We hebben ons maximum bepaald. We moeten kijken of dat gaat lukken, anders gaan we op een ander over."

Narsingh gaf al meermaals te kennen graag naar Ajax te willen, maar mag niet zomaar vertrekken. "Wat Ajax de hoofdprijs noemt, weet ik niet", vertelde technisch directeur Johan Hansma afgelopen week. "Feit is dat Luciano niet vertrekt als de prijs ons niet aanstaat. Hij is een essentiële speler die we niet zomaar laten gaan."

Goed bezig lampies! Nog meer aanvallers =)

Volgens Japanse media wil PSV het 17-jarige Japanse talent Takuya Iwanami voor een stage komende zomer naar Eindhoven halen. PSV zou al in onderhandeling zijn met de Japanse club Kobe over de voorwaarden waarvoor PSV de international van Japan onder 19 definitief over zou kunnen nemen. De centrale verdediger zou vooral sterk zijn in een-tegen-een duels en opgevallen zijn bij PSV bij het nationale jeugdelftal van Japan.

:+

Maar even serieus, dat bod wat Ajax heeft gedaan van 3 miljoen is natuurlijk een lachertje.

Oh ja, natuurlijk, dat was ik helemaal vergeten.
Maar als je ziet dat Wijnaldum en Fer ook nog voor 5 miljoen zijn weggegaan.

Edit:
Barcelona benoemt Vilanova tot opvolger Guardiola.
De assistent dus.

Last edited:
Narsingh naar Psv? Wtf. Neem eerst is fatsoenlijk opbouwende backs, dan pas heb je wat aan buitenspelers. En wie gaat er dan weer aan het spie? Sowieso, waarom is Psv nu alweer bezig met kopen? Hebben ze niet al genoeg geld verkwanseld?

Toivonen zal sowieso wel verkocht worden. Da's toch al een miljoentje of 10.
Dan hopen dat Pieters naar Newcastle United vertrekt, de opvolger staat al klaar (Willems).

Status
Not open for further replies.
Back