Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Er zijn anders wel meer ploegen die van Barca hebben gewonnen... Real laatst nog, Osasuna, Getafe en ze hebben ook aardig wat gelijke spelen gehad.
Moet ik wel zeggen dat ik niet weet of ze net zo defensief speelden als Chelsea, maar dat lijkt me sterk.

terrri80727000.jpg

Anti-voetbal van Chelsea! Nee natuurlijk niet. Ik ben het volledig met Lars eens, een geweldige speelstijl om van Barcelona te winnen. Dat handbal voetbal van Barcelona het laatste half uur, dat vond ik pas verschrikkelijk.

Waarom kunnen 'fans' van Barcelona niet gewoon toegeven dat dit ontzettend knap is van Chelsea?

Zo... En vanavond wordt nog spannend :X.

Wil je van Barca winnen moet je je zo opstellen. Ook al kan je voetballen als Madrid. En het was nog best een leuke pot om naar te kijken gek genoeg.

Dit is gewoon de enigste manier om Barcelona af te stoppen, dan lees je overal anti-voetbal dit, anti-voetbal dat.
Ik heb d'r van genoten, ook hoe ze 't na die rode kaart nog weten vol te houden, geweldig! :W
Denken ze nu serieus dat Chelsea gewoon vol op de aanval gaat spelen om even open huis te houden waardoor Barcelona Chelsea helemaal vernedert?
Ook na die 2-1, dan graaf je je natuurlijk al helemaal in. Je bent tenslotte virtueel gewoon door!

zo spannendste wedstrijd die ik in tijden gezien heb.. Bayern verdiende winnaar, waren erg sterk... hadden het eigenlijk eerder kunnen afmaken...

maar toch raar, barca-real er allebei uit.... wie had dit verwacht...

jammer dat Bayern zoveel basisspelers mist in de finale..

Tering wat een wedstrijd!

Gniffelde wel toen Ronaldo de penalty miste.

Leuke finale, al had ik liever Bayern-barca gezien.

jammer dat Bayern zoveel basisspelers mist in de finale..

Kijk eens naar de verdediging van Chelsea, missen Ivanovic en Terry sowieso, nog meer?
En dat tegen Ribery, Robben, Müller en Gomez :D. Champions League is voor Bayern.

Maar Real vond ik zwak, alleen in de verlenging waren ze beter dan Bayern. En die penalty van Ramos, sjonge jonge :D.

Waarom kunnen ze gewoon niet de kaarten kwijt schelden na de halve finale?
Leuk nu, zo'n finale zonder Ivanovich, Ramires, Mireiles, Alaba, Gustavo en Badstuber.
Die van Terry moet dan wel gewoon blijven staan omdat 't direct rood is.
Ook bij 2 keer geel in de laatste wedstrijd van de halve finale moet je dan gewoon de finale missen.

Status
Not open for further replies.
Back