Was ergens op 't middenveld aan de zijlijn, toen trok die, ik meen Immers gewoon neer.Één penalty was wel terecht geweest. 2e geel voor BMI?
Lekkere punten! Domper van de middag is het ontbreken van El Ahmadi volgende week bij AZ. Koeman had hem al lang moet wisselen. Echt zonde en onnodig.
Ik heb nog nooit zo'n verdedigend team gezien als NEC, Zeefuik stond op de helft van z'n eigen helft. Het voetbal heeft gewonnen!
En dan denk je dat 't niet erger kan, maar dan gooit die Pastoor er nog 3 verdedigers in voor 3 aanvallers. Ongelofelijk!
Het was weer met hangen er wurgen, maar oh zo belangrijk die VOH! :W
Laat me niet lachen man, NEC speelde in een 7-2-1 opstelling.
PSV speelde natuurlijk dramatisch, met name in de eerste helft met Manolev als dieptepunt maar probeerde wel de hele tijd de aanval te vinden.
Tweede helft was 't iets beter, Depay viel weer uitstekend in.
Ik vond 't wel echt enorm triest dat ze Labyad uitfloten, oké op 't begin bij het voorlezen van de opstellen is normaal, maar zelfs na die 0-1 bleef 't maar doorgaan...
Tweede helft was 't iets beter, Depay viel weer uitstekend in.
Ik vond 't wel echt enorm triest dat ze Labyad uitfloten, oké op 't begin bij het voorlezen van de opstellen is normaal, maar zelfs na die 0-1 bleef 't maar doorgaan...
En daarna gezellig op de parkeerplaats!
Belachelijk dat het zover is gekomen...