Het grote voetbal topic #34

Status
Not open for further replies.
Ik heb nog nooit zo'n verdedigend team gezien als NEC, Zeefuik stond op de helft van z'n eigen helft. Het voetbal heeft gewonnen!
En dan denk je dat 't niet erger kan, maar dan gooit die Pastoor er nog 3 verdedigers in voor 3 aanvallers. Ongelofelijk!

Het was weer met hangen er wurgen, maar oh zo belangrijk die VOH! :W
 
Feyenoord met gemak langs Ado, wat heel zwak speelde. Ik vond de penalty wel makkelijk gegeven. El Ahmadi die een domme gele kaart pakt op de helft van Ado. ;(

Zo PSV, Az en Twente komen weer goed weg dit weekend.
 
Één penalty was wel terecht geweest. 2e geel voor BMI?

Lekkere punten! Domper van de middag is het ontbreken van El Ahmadi volgende week bij AZ. Koeman had hem al lang moet wisselen. Echt zonde en onnodig.
Was ergens op 't middenveld aan de zijlijn, toen trok die, ik meen Immers gewoon neer.
 
Ik heb nog nooit zo'n verdedigend team gezien als NEC, Zeefuik stond op de helft van z'n eigen helft. Het voetbal heeft gewonnen!
En dan denk je dat 't niet erger kan, maar dan gooit die Pastoor er nog 3 verdedigers in voor 3 aanvallers. Ongelofelijk!

Het was weer met hangen er wurgen, maar oh zo belangrijk die VOH! :W

welk voetbal:X
 
Laat me niet lachen man, NEC speelde in een 7-2-1 opstelling.
PSV speelde natuurlijk dramatisch, met name in de eerste helft met Manolev als dieptepunt maar probeerde wel de hele tijd de aanval te vinden.
Tweede helft was 't iets beter, Depay viel weer uitstekend in.

Ik vond 't wel echt enorm triest dat ze Labyad uitfloten, oké op 't begin bij het voorlezen van de opstellen is normaal, maar zelfs na die 0-1 bleef 't maar doorgaan...
 
Bij FC Twente was 't gewoon onverdiend, bij PSV was 't gewoon verdiend.
Die goal hing al de hele tijd in de lucht, hij wou er alleen niet in.
Mertens die vervolgens 't duel moet beslissen maar hopeloos faalt, ook in de rebound met z'n lobje.

Oh, en United 4-4 gespeeld! :W
Hopen op winst van City zometeen waardoor 't gat nog maar 3 punten wordt met volgende week maandag City - United op 't programma!
 
Laat me niet lachen man, NEC speelde in een 7-2-1 opstelling.
PSV speelde natuurlijk dramatisch, met name in de eerste helft met Manolev als dieptepunt maar probeerde wel de hele tijd de aanval te vinden.
Tweede helft was 't iets beter, Depay viel weer uitstekend in.

Ik vond 't wel echt enorm triest dat ze Labyad uitfloten, oké op 't begin bij het voorlezen van de opstellen is normaal, maar zelfs na die 0-1 bleef 't maar doorgaan...

Geef NEC ongelijk? PSV speelde ook een kansloze partij, vandaar dat ik reageerde op 'het voetbal heeft gewonnen'
 
Tweede helft was 't iets beter, Depay viel weer uitstekend in.

Ik vond 't wel echt enorm triest dat ze Labyad uitfloten, oké op 't begin bij het voorlezen van de opstellen is normaal, maar zelfs na die 0-1 bleef 't maar doorgaan...

Die Depay is idd goed bezig. Hopelijk krijgen hij en Locadia bijv. vertrouwen en kansen van de nieuwe trainer (Advocaat? ).

Natuurlijk fluiten ze Labyad uit, en dat zullen mensen blijven doen. Zo gaat dat.
 
Nou niet veel veranderd deze week.... en gelukkig maar :p

Volgende week woensdag groot feest in de Arena?? :D
 
Ik denk eerder zondag al, als ze winnen van FC Twente is 't eigenlijk ook al zeker.
Of Feyenoord en AZ moeten ineens 20 doelpunten maken in 2 duels.
 
Stekelenburg weer een rode kaart gekregen en wordt genadeloos afgestraft door Juventus, inmiddels al 4-0 :X
 
sports16_005.jpg


MVP!
 
Vanavond?

Chelsea zal wel met 10 man achter de bal gaan spelen, geef ze eens ongelijk...
Maar het zou zuur zijn voor Barcelona als ze binnen 1,5 week het hele seizoen vergooien.
 
En daarna gezellig op de parkeerplaats!
Belachelijk dat het zover is gekomen...

Denk toch echt dat leidse plein een stuk drukker gaat worden...
van der Laan stikt maar lekker met ze "regeltjes"

Wat betreft het voetbal :D Feyenoord hopelijk 2e dit seizoen. Die liggen er bij de CL voorronde lekker snel uit, meer geld voor ajax :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top