This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #12

Status
Not open for further replies.
eyenoord heeft serieuze belangstelling in Da Costa'
Geschreven op 2008-11-11 om 22:21 | Aantal keer bekeken: 1214 | Aantal reacties: 25 | Bron: VoetbalPrimeur.nlManuel da Costa kan zich mogelijk opmaken voor een rentree op de Nederlandse voetbalvelden. De verdediger van Fiorentina staat volgens de Italiaanse krant La Nazione in de serieuze belangstelling van Feyenoord.

De 22-jarige Portugees maakte medio 2008 de overstap van PSV naar Fiorentina, dat hem ruim vier miljoen euro voor hem op tafel legde. In Florence speelde Da Costa tot dusverre echter slechts één duel, waardoor hij alweer zou mogen vertrekken.

Feyenoord is bereid de international een nieuwe kans te geven. De Rotterdammers zijn al enige tijd op zoek naar een nieuwe centrale verdediger en die vacature zou Da Costa nu moeten gaan invullen.

bron:fr12.nl

Welke discussie, is gewoon een vraag?

Maar als jij je aangevallen voelt...
dat is bullshit, ook al ga je niet naar wedstrijden boeit niks, maar als je bijv. commentaar op een andere club geeft terwijl je de wedstrijd niet gezien/gehoord hebt.

Ik ga zelf ook maar 5,6 keer per jaar, maar kijk wel altijd live, met 2 tv's, dan zap ik op de ene naar de andere wedstrijden.

Een trainingskamp naar Dubai kan niet betaald worden, maar deze speler wel?
Dat is toch onbelangrijk, een goede verdediging is nu het belangrijkste

Moet dan in plaats van Bahia komen lijkt me? Hofland lijkt me niet geslachtofferd te worden.

Ron Vlaar keert ook weer terug na de winterstop dus, er gaan zowieso koppen rollen, ik denk zelf dat Bahia er gewoon uitgaat, Hofland speelt de laatste wedstrijden redelijk met een paar mooie cross ballen over de hele.

Mja, lijkt mij ook zo. Maar sommige mensen zijn van meningen dat je naar elke wedstrijd moet en wanneer je op tv kijkt je nep bent..

Vandaar ook mee de vraag waar bij iedereen de grens ligt.

Ik ga per jaar misschien 3x naar de arena, puur omdat ik vaak geen tijd heb in het weekend door sport. Hierdoor is het dan wel weer mogelijk om de wedstrijd op tv te zien, misschien niet 90 minuten, maar vaak toch grote gedeeltes.

Van Bommel weer naar PSV?

Als het doorgaat wel weer een stap terug voor hem, denk zelf dat hij liever naar een 'top' club gaat, mochten die aanbiedingen komen.

Lazovic wil ook weg, sinds die aan te weinig speeltijd toekomt met Stevens.

Van Bommel weer naar PSV?

Als het doorgaat wel weer een stap terug voor hem, denk zelf dat hij liever naar een 'top' club gaat, mochten die aanbiedingen komen.

Lazovic wil ook weg, sinds die aan te weinig speeltijd toekomt met Stevens.

en terecht toch, of ben ik dan teveel Ajacied?

Ja het is een arrogant ventje, maar hij heeft gelijk.

Zou hem ook smeren als ik niet aan speeltijd toe kwam en er genoeg belangstelling was van 'betere' clubs.

Waren een paar premier league clubs geinteresseerd stond op vi.nl.

Ja het is een arrogant ventje, maar hij heeft gelijk.

Zou hem ook smeren als ik niet aan speeltijd toe kwam en er genoeg belangstelling was van 'betere' clubs.

Waren een paar premier league clubs geinteresseerd stond op vi.nl.

Vaak genoeg gebleken dat hij het op dat niveau "net niet" haalt

Status
Not open for further replies.