Wanneer is verkoop voor Feyenoord uit? Waarschijnlijk de Guzman ook nog wel geschorst dan. Nadat hij eraf gestuurd was viel heel de (spaarzame) creativiteit bij Feyenoord weg.
Over Sno. Die afstandsschoten van hem waren echt dra-ma-tisch hoor. Ik zat samen met mn broertje en maatje te kijken, maar we waren het er allemaal over eens. Zelfs pispaal Urby heb ik zelden zo slecht zien spelen. Dan kletste hij er vol in om een bal te veroveren, maar gaf hem dan weer kinderlijk eenvoudig weg. Hoop dat hij voor DERTIG wedstrijden wordt geschorst.
Zaterdag 10.00!
'Nee er is geen geld voor aankopen'en het wanbeleid begint weer bij feyenoord. Je verhuurt 2 keepers en dan een nieuwe als 2e keeper kopen. Dramatisch!
hahaha Sno is wierieroker nummertje zoveel bij ajax, dat intervieuw gezien?
Aan de ene kant heeft de arbitrage wel gelijk aan de andere kant moeten ze die qwansa ook schorsen wegens shirtjetrekken, geloof me dan wordt het voetbal veel leuker om te kijken
Als Guz hem dan ook krijgt...
Scheidsrechters in ons land kunnen gewoon niet met het spel van tegenwoordig overweg
edit: godverredomme, dacht dat shirtjetrekken bestraft zou worden dit seizoen?
lul
ik werk niet op kantoor:*
Kom op man Guzman geeft hem gewoon vol een elleboog. 100% terechte schoring.
Bij Sno betwijfel ik of ie die Willem II'er uberhaupt wel raakt met ze arm...
Over Sno, ik snap echt niet waarom ie speelde afgezien van zijn kwaliteiten. In de hele voorbereiding wordt er gespeeld met een nummer 10 en ineens begint van Basten tegen Willem II met 3 controlerende middenvelders, gaat nergens over. Doe gewoon Lindgren - Gabri/Urby met Aissati/Cvitanich ervoor maar niet dit.