This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Had het al eens gelezen, dit stukje is echt prachtig.

‘Perez tekent vrijdag bij FC Twente’

Steven McClaren heeft eindelijk zijn gewenste versterking voor het middenveld binnen. Kenneth Perez, die eerder deze week zijn contract liet ontbinden bij Ajax, zal vrijdag een contract ondertekenen dat hem het komende seizoen speler van de FC Twente moet maken. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Volgens de krant zien de Tukkers in Perez de ‘dynamische aanvallende middenvelder’ die men al enige tijd aan het zoeken is. Eerder werd onder meer Derek Boateng (Beitar Jeruzalem, in het verleden onder meer Panathinaikos) onder de loep genomen, maar de Ghanees bleek veel te duur.

Perez, die in de winterstop van het afgelopen seizoen terug verhuisde van PSV naar Ajax nadat hij een half jaar eerder de omgekeerde weg had bewandeld, kreeg van coach Marco van Basten te horen dat er voor hem weinig uitzicht zou zijn op een basisplaats bij de Amsterdammers. Vanwege de omvang van de selectie werd de 34-jarige Deen zelfs gesommeerd bij Jong Ajax mee te trainen.

Daarop spande Perez een arbitragezaak aan, maar die werd verloren. Kort daarop besloten beide partijen in goed overleg met elkaar uit elkaar te gaan, waarna FC Twente meteen contact opnam. Omdat Perez momenteel zonder werkgever zit, hoeft de Overijsselse club slechts zijn salaris te betalen.

bron: www.voetbalzone.nl

Een goede aanwinst voor Twente als je het mij vraagt

ja zolang die niet op de bank hoeft te zitten...anders heb e strond aan de knikker

Ben echt blij dat bosz er met z'n handjes is afgebleven

Ik heb Ajax gezien, was weinig aan. Rode kaart voor Sno trouwens volledig onterecht. Doelpunt van Sulejmani was wel nice trouwens.

PSV is wel netjes begonnen aan het seizoen.

Net weer naar mijn cluppie geweest.
NEC - De graafschap. 2-0

NEC speelde desondanks dat niet iedereen meedeed zoals: zomer, bouaouzan en olssen toch een heel aardige pot.
De graafschap zal het moeilijk krijgen dit seizoen.

Status
Not open for further replies.