This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #11

Status
Not open for further replies.
Klopt, heb je wel gelijk in maar je moet ook weten dat Feyenoord zelfstandig de financien bedient. Ajax is beursgenoteerd, en Psv is phillips. Scheelt zo weer een aantal miljoen per jaar aan transfergeld.

Ik vond feyenoord nog niet eens zo slecht spelen, alleen de kansen werden niet benut. Toen Vlaar erin kwam heeft hij geeneen keer balverlies geleden, ik denk dat Vlaar en Hofland toch een betrouwbaar Nederlandse verdediging gaan vormen die elkaar begrijpen.

PSV heeft niet zoveel aan Philips hoor. (qua Miljoenen)
Ajax iig veeeeeel meer aan Aegon.

PSV is nu naar Engeland.

We spelen tegen Newcastle & Everton.
Zonder Alcides helaas. Chelsea gaat hem verkopen.

Perez naar beloften snap ik niet. De Luque, Colin en Delorge wel natuurlijk. Perez gaf pas geleden in interview nog aan met minder speeltijd genoegen te nemen, als dit zou gebeuren. Rommedahl en Bakircioglou zijn ook prutsers. Ogararu en Leonardo zou ik lekker houden, maar goed.

Perez heeft gewoon een kutpersoonlijkheid als hij op de bank zit

ADO-fans bekladden supportershome Ajax
Het supportershome van Ajax is dinsdagmiddag tijdens de open dag beklad. Naar het zich laat aanzien is dit het werk van aanhangers van ADO Den Haag.

Het recent gesloten supportershome van de Amsterdammers werd met graffiti voorzien van teksten als: 'FC DH', 'FC Den Haag', 'Den Haag', 'Guess who's back' en enkele racisitische leuzen. Op verschillende Ajax-fansites zijn foto's te zien waaruit dit blijkt.

Zoals bekend is de relatie tussen de clubs uit de residentie en de hoofdstad slecht. In 2005 werd het clubhuis van Ajax in brand gestoken, waarvoor niemand werd veroordeeld. Een jaar later sloegen Ajax-fans ADO-supporters in elkaar. Daarvoor werden de betrokken Ajacieden opgepakt en veroordeeld.

Dat wordt weer feest

De frustratie dat een stad als Den Haag geen topclub (meer) heeft.
Ongelovelijk eigenlijk.

Bertje, toon is wat ballen en laat je schoonzoon eruit, moet je dan Van de Vaart, Sneijder, of zelfs Seedorf uit het elftal laten om Van Rommel op te stellen?

Echt sneu van de kneusjes die dit hebben gedaan.
Stiekem hoop ik dat ze 2x harder worden gepakt als in 2006

Blijven troeftoeters daar bij ADO. Die aanhang verziekt het voor de eigen club ZO VAAK, en DAT noemt zich supporter. Tegen de muur en afschieten.

Bertje, toon is wat ballen en laat je schoonzoon eruit, moet je dan Van de Vaart, Sneijder, of zelfs Seedorf uit het elftal laten om Van Rommel op te stellen?

Ik ga er vanuit dat hij op kwaliteiten is gekozen.
Waarom zou hem niet moeten selecteren?

Newcastle - PSV 2-2 (na 2-0 achter, goals van Manco & Amrabat)

Ik ga er vanuit dat hij op kwaliteiten is gekozen.
Waarom zou hem niet moeten selecteren?

Die gozer kan niet voetballen? Vergelijk hem is met andere spelers op die positie? Met die gozer daar sta je al na 3 minuten met 10 man, bovendien vind ik het uiterst dubieus dat hij de eerste speler is die er meteen bijgehaald wordt, als schoonzoon zijnde, denkend aan bijvoorbeeld Seedorf?

Wat een kansloos gepraat.
Nee Bert is verstandig en kiest hem niet omdat het zijn schoonzoon is.
Als Foppe bondscoach was geworden en hij hem gekozen had, zou je er niets van vinden.

Heel Nederland begreep niet waarom vBommel er niet bij zat, en nu zit hij erbij is het niet goed omdat het z`n schoonpa is.

Zo`n type moet je erbij hebben. Of het nu vBommel of Davids is...
En ik ken geen speler bij Oranje die zo`n instelling heeft.

Hadden we op dit EK toch ook niet nodig, en ga niet zeggen dat we van Rusland hebben verloren omdat we een speler als v Bommel niet in de selectie hadden.

Status
Not open for further replies.