Klopt, heb je wel gelijk in maar je moet ook weten dat Feyenoord zelfstandig de financien bedient. Ajax is beursgenoteerd, en Psv is phillips. Scheelt zo weer een aantal miljoen per jaar aan transfergeld.Feyenoord is aan het opbouwen. De oefenwedstrijden zijn idd shit, maar ik denk iig dat Feyenoord ook dit jaar geen kampioen wordt. Laat ze eerst maar is uit de schulden komen, dan een jong team opbouwen etc. Dit duurt jaren, en ik denk dat ze pas over minstens 2-3 seizoenen weer volwaardig mee kunnen strijden voor de titel.
Als je kijkt naar het verschil in financien bij Ajax/PSV en Feyenoord mag je niet meer verwachten dat Feyenoord nog veel te brengen heeft.
Perez naar beloften snap ik niet. De Luque, Colin en Delorge wel natuurlijk. Perez gaf pas geleden in interview nog aan met minder speeltijd genoegen te nemen, als dit zou gebeuren. Rommedahl en Bakircioglou zijn ook prutsers. Ogararu en Leonardo zou ik lekker houden, maar goed.
ondscoach Bert van Marwijk heeft Mark van Bommel opgenomen in zijn voorlopige selectie voor de oefenwedstrijd tegen Rusland. In totaal selecteerde Van Marwijk, die op 20 augustus in Moskou debuteert, negentien spelers. De overige achttien waren met Oranje actief op het Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland. Clarence Seedorf behoort dus niet tot de spelersgroep. Van Marwijk maakt op 15 augustus zijn definitieve selectie bekend.
Van Bommel kwam twee jaar lang niet uit voor het Nederlands elftal. Hij speelde in juni 2006 voor het laatst een interland, tijdens de met 1-0 verloren achtste finale tegen Portugal op het wereldkampioenschap in Duitsland.
Niet met Van Basten
Marco van Basten riep de middenvelder van Bayern München na het WK niet meer op. Eind september behoorde Van Bommel toch weer tot de selectie voor de EK-kwalificatieduels tegen Bulgarije en Albanië. De oud-PSV'er liet daarop weten niet meer onder Van Basten bij Oranje te willen voetballen en bedankte voor de eer.
Van Marwijk besloot Van Bommel, die zijn schoonzoon is, direct bij Oranje terug te halen. Van de EK-selectie ontbreken zes spelers. Edwin van der Sar en Ruud van Nistelrooij zijn gestopt, Wesley Sneijder en Wilfred Bouma geblesseerd. Verder doet Ryan Babel mee aan de Olympische Spelen. De zesde speler is Mario Melchiot.
Bertje, toon is wat ballen en laat je schoonzoon eruit, moet je dan Van de Vaart, Sneijder, of zelfs Seedorf uit het elftal laten om Van Rommel op te stellen?
Ik ga er vanuit dat hij op kwaliteiten is gekozen.
Waarom zou hem niet moeten selecteren?
Die gozer kan niet voetballen? Vergelijk hem is met andere spelers op die positie? Met die gozer daar sta je al na 3 minuten met 10 man, bovendien vind ik het uiterst dubieus dat hij de eerste speler is die er meteen bijgehaald wordt, als schoonzoon zijnde, denkend aan bijvoorbeeld Seedorf?