het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
whoei 9 punten in de poule des doods:W
Ik doe weer goede zaken voor de eindstand van poule c in de poule hier:)

Wat zijn de cler/bouma/de zeeuw een drama zeg :X Duidelijk waarom die op de bank zitten imo
Bouma drama?:D De Cler begrijp ik trouwens ook niet? De Zeeuw was wel kut ja.

1000x beter dan Mathijsen, maakte in verdedigend opzicht geen enkele fout, opbouw was iets minder, maar Mathijsen kan er ook geen reet van.

vond het maar een saaie wedstrijd gister.. beter bij de komende wedstrijd weer de opstelling van de 1e 2 wedstrijden terug,, veel mooier voetbal.

Bouma drama?:D De Cler begrijp ik trouwens ook niet? De Zeeuw was wel kut ja.

1000x beter dan Mathijsen, maakte in verdedigend opzicht geen enkele fout, opbouw was iets minder, maar Mathijsen kan er ook geen reet van.

Wilfred "Balletje Breed" Bouma bedoel je? Geen enkele paas naar voren kwam aan.

De Cler, is in aanvallend opzicht ook niet om over naar huis te schrijven imo

De Cler was gewoon triest. Die gast heeft de handelingssnelheid van een naaktslak in winterslaap man.

Het moeten was weg, dus dan is het spel automatische al minder aantrekkelijk :)

Zaterdag gaan we er weer tegenaan 8)

Wat zijn de cler/bouma/de zeeuw een drama zeg :X Duidelijk waarom die op de bank zitten imo

Ik vind daarnaast 'man of the match' voor van Persie ook totaaaaaal verkeerd.. Wat een kansen heeft die gast gemist zeg voordat hij eindelijk wist te scoren :X

Huntelaar deed niet onder voor de andere spitsen (Robben, v Persie). Slecht spelen en toch scoren, dan ben je een wereldspits.

Onzichtbaar zijn en toch scoren is een wereldspits.
Makkelijk ballen overschieten, en eindelijk een wederom makkelijke bal er wel inschieten is imo toch wat anders.

Ik had meer verwacht.

Hij had ook nog een fraaie assist aan robben gegeven. Het hele plaatje viel wat mij betreft ook wel tegen.

Als Huntelaar al slecht was gisterenavond dan was de rest al helemaal drama.

Huntelaar was toch wel een van de betere gisteren.

Ik voeg Huntelaar toe.

Als je een beetje ajax kijkt zie je dat Huntelaar nooit "in de wedstrijd" zit, hij speelt vaak slecht, maar scoort wel.

Ook een kwaliteit

Onzichtbaar zijn en toch scoren is een wereldspits.
Makkelijk ballen overschieten, en eindelijk een wederom makkelijke bal er wel inschieten is imo toch wat anders.

Ik had meer verwacht.

Als je een beetje uit je doppen keek zag je dat die bal echt verschrikkelijk werd aangespeeld, ik hoop dat dat je niet ontgaan is? Om nog maar te zwijgen over andere spitsen die ook verzuimde te scoren (Ook Ruud tegen Italië ja.)

Status
Not open for further replies.
Back