Vind het idd beetje overdreven. Moet je nagaan dat je in turkije een stampot snackbar hebt en na het winnen van nederland je door ankara heen scheurt met een oranje vlag uit je raam...:X
En toch gebeurt het hoor Ik denk niet dat jij je "vaderland" niet gaat supporteren, maakt niet uit waar je woont. Was volgens mij nog gister een filmpje op Dumpert met een groep NL'ers die ergens in Italie wat gingen zingen op een plein enzo, alle Italianen maar wat droog kijken. Wat zij doen is precies wat jij bedoelt.
LFB ook dat ze het doen, laat ze, ons, iedereen blij zijn.
Ik wil de kwart finales in zwitserland gaan kijken, gaan er nog meer van hier?
Hoe hebben jullie het geregeld?? Kosten enz. We willen met een groepje gaan met de auto en liefst zo goedkoop mogelijk overnachten, camping? Iemand misschien tips?
Wij zijn ook gegaan Nederland-Frankrijk , Vanuit Maastricht is het "maar" 520 km.
je moet er wel voor zorgen dat je heeel vroeg daar bent.. Want het is heel DRUK als het te druk word kom je geen plein meer op. Overnachten ging niet, alle campings vol, hotels vol... Hotels op de terugweg langs de snelweg allemaal vol. Toen ze zijn we maar ergens gestopt en hebben maar gewoon paar uurtjes in de auto gelegen. Maar het is echt de moeite waard!! Ik haat voetbal maar wat ik hier heb meegemaakt echt KIPPEVEL zo veel mensen allemaal oranje echt een groot feest! Echt geweldig gewoon en waarschijnlijk ga ik zaterdag ook weer:W
AS zaterdag ga ik denk weer bij de Skihut kijken, erna was fokking grappig
Trouwens, jullie lekker lachen over die leeuwenkop maar dat ding is een vrouwen magneet