het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Wij zijn ook gegaan Nederland-Frankrijk , Vanuit Maastricht is het "maar" 520 km.
je moet er wel voor zorgen dat je heeel vroeg daar bent.. Want het is heel DRUK als het te druk word kom je geen plein meer op. Overnachten ging niet, alle campings vol, hotels vol... Hotels op de terugweg langs de snelweg allemaal vol. Toen ze zijn we maar ergens gestopt en hebben maar gewoon paar uurtjes in de auto gelegen. Maar het is echt de moeite waard!! Ik haat voetbal maar wat ik hier heb meegemaakt echt KIPPEVEL zo veel mensen allemaal oranje echt een groot feest! Echt geweldig gewoon en waarschijnlijk ga ik zaterdag ook weer:W

Yo,

Thanks, de kwart finale is in Basel wat zon 600km is vanaf hier (Zoetermeer) Maar wat is vroeg er zijn, de wedstrijd begint om 20:45. Wss dan maar vroeg in de ochtend erheen en dan zaterdagnacht/zondagochtend weer terug.

ik denk gwn lekker half4/4u snachts rijden vrijdagnacht, dan de hele dag knallen, paar uurtjes tukken en ochtend van zondag weer terug?

Ik ga ook naar Basel :) Even kijken hoe ik het ga doen.

Ik dacht er aan om vrijdag rond middernacht weg te gaan. Dat je er rond 8/9 uur 's ochtends al bent. Enige nadeel is dan dat je vrij lang moet knallen + erna weer naar huis rijden wanneer we nuchter zijn. Camping heb ik geen tijd voor :P

Yo,

Thanks, de kwart finale is in Basel wat zon 600km is vanaf hier (Zoetermeer) Maar wat is vroeg er zijn, de wedstrijd begint om 20:45. Wss dan maar vroeg in de ochtend erheen en dan zaterdagnacht/zondagochtend weer terug.

Je zou eigenlijk al zaterdag zeker om 10/11 uur smorgens daar moeten zijn..
Op die pleinen met schermen mogen maar een x aantal mensen op dan word het gewoon afgesloten. Een vriend van mij is gisteravond aangekomen in Bern hij mocht de stad niet eens in, en dat is al 1 dag van te voren..
Kun je je voorstellen bij de kwartfinale, Knvb verwacht ook ong 80.000 nl supporters:W
Btw ik heb het vanaf zoetermeer 725 km..

Ik ga ook naar Basel :) Even kijken hoe ik het ga doen.

Ik dacht er aan om vrijdag rond middernacht weg te gaan. Dat je er rond 8/9 uur 's ochtends al bent. Enige nadeel is dan dat je vrij lang moet knallen + erna weer naar huis rijden wanneer we nuchter zijn. Camping heb ik geen tijd voor :P

Hhaha in een straal van 200 km vind je daar geen camping meer waar plaats is9||6

1-2 Roemenië (Heerlijk, krijg nu weer een post van "Jij bent dom, kijk de laatste wedstrijden dan". Maar khoop wel dat Roemenië wint, vandaar ;))

Status
Not open for further replies.
Back