This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Idd :|

Hier rijden ze levensgevaarlijk door de hele stad met alarmlichten aan, hangend uit het raam :L

nou nou nou moet dat nou zo grof
Ze deden het in rotterdam ook toen we van Frankrijk wonnen, ik vind het wel stoer
Als we weer winnen rijdt half nederland ook zo door de straten

vrijdag liep ik door de stad in 070, daar waren genoeg buitenlanders die voor Oranje aan het zingen en juichen waren hoor!

Vind het idd beetje overdreven. Moet je nagaan dat je in turkije een stampot snackbar hebt en na het winnen van nederland je door ankara heen scheurt met een oranje vlag uit je raam...:X

Ik wil de kwart finales in zwitserland gaan kijken, gaan er nog meer van hier?
Hoe hebben jullie het geregeld?? Kosten enz. We willen met een groepje gaan met de auto en liefst zo goedkoop mogelijk overnachten, camping? Iemand misschien tips?

Dat was sowieso al een verloren zaak met Italie erin Al denk ik wel dat zij 2e worden in onze poule.

Dat was sowieso al een verloren zaak met Italie erin Al denk ik wel dat zij 2e worden in onze poule.

Ik hoop op Roemenië, die heb ik in de halve finale , want iedereen heeft Italië in de finale staan, verliest iedereen punten op als die niet door zijn, ik ook, maar dan pak ik toch wat met Roemenië.

Status
Not open for further replies.