het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Lol, gister in Maastricht vlak na de wedstrijd met soort van 'oranje legioen' richting stad. Komt er opeens een franse Renault Clio langs (drugs-toeristen) hahaha iedereen hing aan die auto.

Teams die echt wat voorstellen zijn denk ik Portugal, Spanje en Duitseland. Rest kunnen ze allemaal hebben. Voorgevoel zegt dat ze iets mee terug nemen naar Nederland :+

beker2008.jpg

Ik weet niet hoor maar we hebben net italie met 3-0 verslagen en frankrijk met 4-1, dan pakken we Duitsland, Spanje en Portugal ook gewoon :+

Als van der Sar een offday had dan was het een hele andere uitslag.
Verdediging had een hoop bloopers vond ik, godzijdank trapten ze aan de andere kant van het veld er wel 4 in :p

Moraal: Niveau mag nog wel een beetje omhoog anders gaan ze het niet redden tot 't eind.

Lol, gister in Maastricht vlak na de wedstrijd met soort van 'oranje legioen' richting stad. Komt er opeens een franse Renault Clio langs (drugs-toeristen) hahaha iedereen hing aan die auto.

:D:D Ik zou zeggen afmaken die Fransen, maar ze hebben al genoeg geleden :W

gvd kut sneijder x| ik had 3-1 gezegd, ging om een poule van 100e :P scoort hij in de laatste 30 sec nog ff x| daaag geld

Gozer in de kroeg had paar euro op Unibet ingezet. Minstens 5 doelpunten bij Ned-Fra. Dus die 4-1 was voor hem kassa. Ook 100€ verdient.

Als van der Sar een offday had dan was het een hele andere uitslag.
Verdediging had een hoop bloopers vond ik, godzijdank trapten ze aan de andere kant van het veld er wel 4 in :p

Moraal: Niveau mag nog wel een beetje omhoog anders gaan ze het niet redden tot 't eind.

edje heeft nooit een offday })

NL - DU , mn opa zou uit zn graf op staan. Ziet nog voor zich hoe hij fles bier naar moffen gooit 8P

Wat een avond weer gisteren :W:W! Heerlijk dat van Basten van Persie en Robben bracht!

Alleen ik weet meer dan de helft van de wedstrijd niet meer... Hele avond vergeten, was echt te blauw.

Is er een filmpje van het nababbel met van Basten e.d.? En de doelpunten nog een keer :love:.

Finale; Nederland - Portugal, en die wordt spannend, maar Nederland wint hem 8).

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=WClyH6ZXyjM&feature=related"]YouTube - Nederland - Frankrijk 4-1; Radioverslag Jack van Gelder[/ame]

Kippenvel weer hoor :W.

kutcommentaar dat wel:

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=b1c6j4L3wJ0"]YouTube - Nederland Frankrijk 4-1 13-4-08[/ame]

Status
Not open for further replies.
Back