This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
BaasB said:
Netjes!
En tja, de kleur zal niet zo spiegelen als een donkere, maar op de laatste foto zeker wel aanwezig:W

Die rover ziet er ook leuk uit btw, wat zijn dat voor velgen?

Die zwarte delen heb ik met dat flesje autoglym bumper care gedaan.. die is nog niet op en dit spulletje was ook al bijna 150 euro dus ik vond het wel even goed haha.
en de volgende auto zal waarschijnlijk minder plastic bevatten

die velgen van de rover zijn AEZ XYLO velgen (17inch)
 
150 euro voor een potje autoglym:X

Deze is van vandaag, vond wel geinig met die vogel erin


En deze van vorige maand, was wel de vetste foto maar vergeten te uppen


En idd, echt een hele nette 3 William:W
 
Die meguairs zal bij elkaar 150 euro zijn geweest lmfd.

Ik moet het nog steeds gaan proberen op de golf van mn ma. Heb shampoo/wax/ en de hele mikmak staan.
 
Boyd, links is voor je banden (tog?) en rechts is ?
autowasspullenverzameling, moet niet gekker worden
 
8), kerel van de club waar ik mee was heeft helemaal een rits in een keer gekocht. Hij kwam gelijk naar me toe
 
Scheelt het nou ook, als je het op/bij een stand koopt?
Want dan wacht ik gewoon tot er van`t zomer weer gedoe is @ TT baan.
 
Hmm voor de goldclass was ik 22 kwijt en de bandengloss 12. Enfin, autoshop in Utrecht bied sommige Meguiars producten aan iets onder de advies prijs van Meguiars. Daar koop ik altijd mijn spul 8). Maar of het veel sheelt op TT ? Niet op gelet Volgens de site zijn het gewoon de advies prijzen
 
Welk product heb je nodig om het volgende te doen glimmen?

[IR]http://members.home.nl/daniel1c/Untitled-1.jpg[/IR]

De zwarte delen dus ..
 
@ BaasB slet

Hier voorbeeldje van Trim detailer onder het poetsen

Links niet gedaan, rechts wel

 
En dat je insmeren met een "High Tech Applicator Pads" en dan vervolgens uitwrijven met een "Supreme Shine Microfiber" ?
 
Die doeken vind ik zo'n geneuzel, ik heb gewoon van die micro viberdoeken werkt perfect, insmeren, curen en uitwrijven
 
Ho.. hoo ..
Curen? Dat is wachten oid?

Maar zag dat die pads toch wel heel handig waren met dingen uitsmeren enzo.

En waar staan die doeken onder?
 
Curen is in laten trekken,

Die pads zijn wel handig om in te smeren. Maar omdat je zoveel producten hebt moet je ook zo veel producten pads gebruiken. €XXX. Ik heb bij blokker van die mega grote microviber doeken gekocht. Dat gebruik ik vaak pv pads en ik vind het prima werken.
 
Status
Not open for further replies.