This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
K heb inmiddels al 3x een proefverpakking gekregen

Heb al even een bestellijst ingevuld
Verschillende dingen voor het interieur..

Is die Meguiar`s Boot Organiser iets?
(Die tas vol producten voor €49,99)
 
Daniël. said:
K heb inmiddels al 3x een proefverpakking gekregen

Heb al even een bestellijst ingevuld
Verschillende dingen voor het interieur..

Is die Meguiar`s Boot Organiser iets?
(Die tas vol producten voor €49,99)

die zag ik ook staan maar volgens mij gaat het alleen om de tas en krijg je de inhoud er niet bij hahaha:henko: :+
zou anders wel erg goedkoop zijn he
 
Jaaa! Dat dacht ik dus ook ..
Maar nu je het zegt, zal wel TE goedkoop zijn, dus zal dan wel een lege tas wezen.

Wel handig, maar om daar €50 voor te betalen is wel beetje TE ..
 
zo is meguiars kijk ook maar eens naar die poetsmachine van €190,-
of een gewone zeem van €50,- dan ben je gek als je dat ervoor betaald
 
Vassago said:
Nee, hij woont vlakbij Arnhem, Duuveeeee

De Eastside zelfs van Duuve *D

Voor 50 euro doe ik ook wel de binnen- en buitenkant


Vaak sucken poetsbedrijven, het moet snelsnel, je lak barst van de hologrammen, de duur v/d bescherming suckt en als klap op de vuurpijl beuken ze je auto finaal af met een koude motor
 
Ook op locatie

Ik heb het spul dan wel, maar dan wil ik de auto wel terug zoals die vanuit de showroom toen die tijd kwam rollen
 
Op locatie kan alleen als het Duuve Eastside betreft

Showroom conditie verkrijgen lukt me wel, ga morgen een zwarte Golf5 doen 8)
 
schoutens poetstip van vandaag: doe een beetje van die rommel om je banden zwart te maken op een stukje keukenrol of een ander schoon doekje en smeer dat over je lampen dan gaan ze echt super blinken.
misschien dat jullie er wat aan hebben
 
Vandaag weer lekker alles klaar gemaakt voor Viva Italia in Assen morgen 8)



Die klei is bruut fijn

 
Zo Boyd, ziet er goed uit man.
En ik was laatst met mn neef+oom naar de nurburgring... ze zijn ook alfa gek (neef 155, oom 147), en volgens mij kent mn neef jou, hij heet Edwin en heeft een blauwe 155 en sinds kort een zwarte 155 2.5 v6.
 
George said:
Zo Boyd, ziet er goed uit man.
En ik was laatst met mn neef+oom naar de nurburgring... ze zijn ook alfa gek (neef 155, oom 147), en volgens mij kent mn neef jou, hij heet Edwin en heeft een blauwe 155 en sinds kort een zwarte 155 2.5 v6.

Ik ken Edwin idd, hij was laatst op mijn verjaardag en we spreken elkaar regelmatig bij ARTC meetings. Die V6 is zeker een brute machine van hem! Een van de laatste WB V6en. Die blauwe 155 heeft hij ook nog.!

En over nurnburg ring, daar was hij iderdaad heen met de 147 club. Nu met die FK set gaat helemaal bruut van zijn plaats 8)
 
Ik had ook die wax van meguiars binnen,
resultaat is 8)
[Ir]http://i6.tinypic.com/11m99go.jpg[/Ir]
 
Erwin. said:
maak je geen krassen met die klei boyd>??

aangezien je vuil wegveegt ermee.

das geen vuil he...
Voordat je clayt was je hem goed. Normaal mens P) denkt dan dat die schoon is. Maar met die klei haal je het onzichtbare vuil uit je lak weg. Dat lijkt niet zo boeiend voor het eindresultaat, maar als je een stuk zonder en een stuk met kleien doet, en dan waxen, zie je duidelijk verschil
 
Status
Not open for further replies.