Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ik zoek het deuntje wat vaak in fightclub wordt afgespeeld... Als je het niet weet moet vanavond even kijken, het wordt altijd in de reclame van fightclub afgespeeld..

weet iemand t??

alvast bedankt..

weksel

InsaneMalebrain said:
Iemand die weet hoe die tune van Goud maar Fout! (Radio538 ) heet?

Het is eigenlijk best wel een irri deuntje :p Het klinkt een beetje als een ringtone

dees zoekik ook!!!
Zal wel van zo'n nummer van 20 jaar oud zijn oid:S

Ik zoek nog een ander dance 8tig nr het gaat als volgt: Breath breath a little faster (ofzoiets) Think Think a little ........... en het eindigd met I call you...zogaat t? iemand een idee??

weksel

bubbling

hoe heet dat bubbling nummer met midden in zo'n soort basketbal/ honkball deuntje waarna da nummer wer overgaat in bubbling. ik bedoel niet the game van dj galaga. weten jullie het?

Nou ok ik zoek een 'rapnummer'

Ik zag hem van de week op The Box voorbij komen, het zijn 3 franse rappers.. die op een berg staan..

Iemand any idea? :)

Weet iemand welk nummer van Nelly je hoort in het begin van Paradise Hotel (of de reclame daarvoor, kan ook wel)?

omfg laat maar, het is gewoon Nelly - Paradise...

Ik zoek het nummer van het programma op rijnmond tv dat "rutger" leert stappen..
De intro is het en de volgende zinnen komen er in voor :
- all night with you
- all night lets go
of iets wat daar op lijkt
het is een dance nummer

Als iemand me aan de titel van dit nummer kan helpen ? graag :D

Ik zoek het nummer wat je aan het einde hoort van een appelsientje mild reclame...Die reclame waar ze liggen te wachten tot alle sinaasappels goed op smaak zijn ofzo. Aan het einde van die reclame hoor je dat nummer, en zie je zo'n pak appelsientje mild staan.
Heb dit nummer al aantal keren in tvprogramma's gehoord...

Iemand enig idee?

KaTanaPoWer said:
Ik zoek het nummer van het programma op rijnmond tv dat "rutger" leert stappen..
De intro is het en de volgende zinnen komen er in voor :
- all night with you
- all night lets go
of iets wat daar op lijkt
het is een dance nummer

Als iemand me aan de titel van dit nummer kan helpen ? graag :D

Jazzy M - Jazzin The Way You Know

Status
Not open for further replies.
Back