Het grote : hoe verliep(en) jou (1e) autorijlessen Topic !

Rene

Jupiler pilsener
Nou denk dat dit wel een beetje duidelijk is...

Mijn 1e rijles verliep vlekkeloos , geen ingrepen , de motor wel 2x afgeslagen bij het remmen maar goed er wordt aan gewerkt...

Hoe verliep het bij jou ?

Groeten
 
Advertisement - register to remove this

Heb 10 daagse gehad elke les is hij 1x afgeslagen behalve op examendag en examen zelf en toch in 1x geslaagd en heb m'n rijbewijs nu sinds 15 augustus 1 jaar
 
Niet afgeslagen, geen ingrepen, gewoon lekker cruisen. Reed al een jaar ongeveer iedere zondag met mijn pa op een groot afgesloten recreatie gebied dus voertuig beheersing was al goed. 30 lessen gehad in een keer geslaagd, mijn was examen was 'een voorbeeld voor de rest' aldus de examinitor :) Is btw al weer 1,5 jaar geleden :)
 
Ben nou n0g bezig..maar het gaat verder vlekkeloos, met misschien een paar ingrepen:D
mijn broer heeft het in 20 lessen gedaan, dus ff kijken of mij dat ook lukt ;)

Grtz
 
starten en gas... (had daarvoor al 2jaar schakel gerede... en een paar keer auto met me pa...) Niks geen moeite

Ben nu bij de 10de les en gaat steeds beter en beter!!
+ralf+ succes iedereen!!! +ralf+
 
Ik begon op me 12e met automaat... op me 14 gingk bij n garagebedrijf werken en moest ik handschakelen leren... dus voortuigbeheersing en alles was gwoon oke... Eerste les was gwoon wegrijden... Kheb 12 lessen gehad Afgelopen maandag moestk 1ste x afrijden... ook 1ste x geslaagd *D
 
PvdH said:
Ik begon op me 12e met automaat... op me 14 gingk bij n garagebedrijf werken en moest ik handschakelen leren... dus voortuigbeheersing en alles was gwoon oke... Eerste les was gwoon wegrijden... Kheb 12 lessen gehad Afgelopen maandag moestk 1ste x afrijden... ook 1ste x geslaagd *D


Byzondere verrichtingen of Echte examen ;) 12 Lessen is dan wel Zeker netjes!
 
Echte examen! kheb dus sinds maandag me rijbewijs op zak :D (ik doelde meer op dat ik het de 1ste x afrijden/examen gehaald heb)
ps. na les 4 werd mn examen aangevraagd
 
moet maandag alweer voor me theorie....1e X gezakt met 11 fout x| :L nu wel geleerd en maar hopen dak t haal :'(
heb al 15 lessen gehad inmiddels... me instructeur zit te wachten tot in me theorie haal zodat me ttt en examen aangevraagd kan worden.
 
Me 4e rijles verliep Prima!

Behalve dat me auto 2x aan toe afsloeg @ Stoplicht met hobbels derin. Wist de truc nog niet als je door hobbels moet optrekken.
 
Heb nu 29 lessen gehad :(
Tja, ik kijk namelijk niet zo erg veel rond :| Moet in de Herstvakantie op, volgens mij rond de 20ste. Auto nog nooit afgeslagen, ik heb wel ruzie met de versnellingspook gehad (niet goed in de versnelling zetten8P)
 
Eerste les ging wel redelijk goed, wel een beetje wennen aan de andere auto maja. Was niet zenuwachtig maja heb nu 4-5 maanden mijn rijbewijs.
 
Vooor de mensen die net hun eerste les hebben gehad en alles ging goed. Je bijrijder koppelt ook ;) (kwam me zus achter toen hij het na 4 lessen niet meer deed en de wagen steeds dom deed)
 
Back
Top