Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Hoe heet dat ene nummer met dat Jamaicaanse wijf met een spleetje tussen haar tanden die de hele tijd in zo een bar staat te zingen: Boy you already got a wife...

Iemand?

hey

Hoorde vandaag @ radio donna een rap/hip-hop nummer met een (daar had het iets van weg ;D) kerstmis melodie op de achtergrond.

Weksel said:
Ik zoek een liedje van ice cube.. wordt in gezongen Keepit gasta Yo.. everybody thank ya.. maar ik heb hem uit een cripwalk videotje.. dus is heel kort.. weet miss iemand welk nr di is??

alvast bedankt

weksel

staat op het album "war and peace" van ice cube,
weet alleen niet de naam

Gister op MTV in wildboyz toen ze met dat kleine mannetje en die hele grote neger op een of andere film/clipset waren. Toen hoorde je van "I can make you bounce". Heeft iemand enig idee ?

dat zeide ze nog in het begin, ze waren de nieuwe clip van shaquel o'neil aan het opnemen en zei waren erbij, zal wel van shaq zijn dus :)

Dnamaster said:
heeft iemand een idee hoe en van wie het liedje is van de unox reclame met de pinguins?

bij limewire tik ik unox in en krijg

de zware jongens - wurst wurst wurst (unox reclame)
unox reclame - alleen tune
unox reclame - ertensoep tune opgefrist

etc

dus sla je slag:P

Iemand enig idee hoe dat RMB/RAP nummer ook alweer heet (volgens mij met Busta rhymes erin) waarin steeds het volgende voorkomt: "Don't this shit make a nigger wanna jump!?, don't this shit make a nigger wanna jump"

bubbling

hoe heet dat bubbling nummer met midden in zo'n soort basketbal/ honkball deuntje waarna da nummer wer overgaat in bubbling. ik bedoel niet the game van dj galaga. weten jullie het?

Ik zoek een plaat, een soort van dance plaat waar je een man in hoort zingen, Hey whats wrong with you, you lookin kind of down to me, cause things aint turning over, listen to our days, got to turn arounddddd, got to turn arounddddd. Met zo'n vrolijke deun eronder.

Van wie is dit nummer, met de tekst: Is there anyone on the floor, who can fuck like me a hore. Bla bla place, and put your titties in my face

Het gaat om een hardstyle nummer. Gister op Qlimax draaide Beholder & Balistic hem.

Status
Not open for further replies.
Back